פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת תוכנית באופן פתאומי, בזמן תקופת ההתחיבות. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
סלקום בע"מ
פניות הציבור
א.ג.נ
הנדון:תלונה העל אי הגינות של חברתכם -שינוי תוכנית באופן פתאומי ,תוכנית קבועה ל 36 חודשים.
אנוכי לקוח של סלוקם מזה שנתיים, הצטרפתי לחברה בעקבות מבצע של 1+1 בסוף 2005,כאמור בחברה רשומים לי שני מנויים, שלשנייהם תוכניות שונות לאחד תעריף אחיד לכל היעדים ,ולמנוי השני תוכנית של 0 אג' ליעד נבחר(שהוא המנוי הראשון) והטבת S.M.S .לאחר תקופה ארוכה פתאום באופן מפתיע בחשבונית של חודשים 10/2007 -11/2007 אני רואה כי,
שבמנוי השני ליעד נבחר ב- 0 אג' מופיע תימכור מלא של השיחות (כל חשבונות המנוי מסתכמות על 50 ש"ח לחודש בעוד חשבונית הנוכחית ב-180 ש"ח),ושם התוכנית המופיע בראש המנוי היא אותה שם תוכנית, כשיצרתי קשר עם שירות הלקוחות נאמר לי תקופת התוכנית הסתיימה,שאלתי הכיצד זה יתכן הדבר הרי התוכנית ל 36- חודשים ההחלפה זאת נעשתה ללא בקשתי- שכן בחברות אחרות אין שינוי מסלול לאחר שנקבע לתקופה-פרט ברצונו של הלקוח,נאמר ואנוכי לקוח HOT וקבעתי עמם תוכנית ל36 האם החברה תבוא באמצע ההתחיבות ותשנה את המסלול -ללא בקשתי ותגבה סכום מלא או תשנה מסלול הלא יתכן הדבר, רק בתום ההתחיבות יש שינוי ,החלפת מסלול או תימכור מלא.
הנציגה עוד טענה שהטבת ה S.M.S היא ההטבה היחידה שיש לי כרגע(שבה אין שימוש לאורך כל תקופת המנוי)ואמרה שאם אני רוצה לשנות לתוכנית הקודמת שיש אפשרות-לא הסכמתי לעניין לאחר נגזלו ממני כספים במרמה, בשינוי פתאומי.
הדבר שנעשה לי הוא לא הגון בעוד אני יודע שהתוכנית 36 חודשים אין אף לא חשש וספק שמקרה כזה יכול היה להתרחש, ועוד ציונה של הנציגה כי אני יכול לחזור לתוכנית הזאת בחזרה לאחר שנלקח ממני סכום גבוה במרמה, התמיה שלי לגבי זה ששינו את התוכנית הזאת המשתלמת לי מאוד, למה לא התבצע שינוי בתוכנית של המנוי השני-בעל תעריף האחיד( הנציגה מקבלת ששתי התוכניות קבועות ל36 -אך לא נותנת תשובות לעניין זה) גם אם פניתם דרך החשבונית בהודעה- כפי שטוענת הנציגתכם לא די בכך שכן לא ציפיתי להודעה כזו שכן לא עלה בראשי הדבר, בתקופת ההתחיבות יש צורך שנציגכם יבוא בפניה שכן ההפרה של ההסכם היא על ידכם.
ברצוני לציין שבמהלך השנתיים מאוד נהנתי משרותכם האדיבות ,באיכות קבלת התשובות והמהירות, אך מקרה שכזה לא ציפתי מחברה מכובדת וראוייה..הנוהגת במדיניות כזו דבר שמעלה בי ספקות לגבי השארות בחברתם ואף רצון להתנתק משרותכם, בכל זאת מקרה אחד שכזה לא מוחק את המוניטין שרכשתם אצלי לפני המיקרה.
והינה אני פונה אליכם מתוך תקווה כי השירות הקודם המבין ,המתחשב ,המוסרי והצודק יבוא לידי ביטוי במקרה זה ,ולא תתעלמו מפנייתי זאת ותשליכו אותה מלפניכם כמטרד.
לטיפולכם ותשובתכם אודה.

בברכה
טלקר ניסים
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב ע"פ התוכנית החדשה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר טלקר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה