פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול נציגת שירות והתחזות למנהלת נושא התלונה:
עמר אור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏25 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון ביקרתי במרכז השירות של סלקום בחוצות המפרץ
שמתי במרכז השירות שלהם שני טלפונים שנקנו אצלם לפני כחודש אך כבר לא מפסיקים לעשות בעיות שניהם נכנסו לתיקון עם אותן תקלות
לאחר כשעה וחצי של המתנה נקראתי לעמדת החזרות המכשירים במכשיר הראשון נאמר לי שנמצאו תקלות והוחלף לי מכשיר עד כאן הכל טוב ויפה ואז הגיעו למכשיר השני שנכנס על אותן תקלות בדיוק ואז נאמר לי שהמכשיר תקול אבל צריך בדירה יותר מעמיקה דבר שלא מובן בהחלט אם מצאו אותו תקול אחרי חודש בלבד למה לא מחליפים אותו מיד? כאשר ביקשתי שמנהל יגיע למקום הביאו בחורה לשם בטענה שהיא המנהלת לאחר שיחה איתה כאשר היא הפגינה בה זלזול רב גם בשיחה וגם בי ולאחר שהרימה את קולה והתחצפה ביקשתי ממנה את המכשיר שלי ושאני יפנה למרכז שירות אחר ברוב חוצפתה היא דחפה לי את המכשיר ליד ואמרה לי לך לך כבר מפה כאשר ביקשתי את פרטייה מאחד הנציגים האחרים שהיו באזור הוא אמר לי שהיא נציגת שירות לקוחות שאלתי אותו אם היא המנהלת כפי שהוצגה ואז הוא אמר לי מה פתאום היא נציגה רגילה כמו כולנו.
מה שהוכיח שהם פשוט שיקרו ולא הציגו בפני את המנהל כדי שאוכל לברר איתו את הסוגייה כפי שביקשתי
עלבון סוג הנזק :
התנצלות והחלפת המכשיר למכשיר תקין פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עמר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה