פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מחשבונית סלקום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצוות תלונה שלום
עד לפני 4 חודשים הייתי לקוח פעיל של חברת סלקום עם שני מכשירים סלולרים .
קיבלתי מכשיר פלאפון מהעבודה והגעתי למרכז שירות סלקום בקניון רחובות וביקשתי לבטל את כל השירותים הנלווים למכשירים שלי שכללו gps וצליל המתנה ועוד שירותים נוספים.
הנציג במרכז השירות ברחובות אמר לי שכל התשלומים על השירותים בוטלו ואני ישלם רק את התחיבות שלי כל חודש.
אבל בארבעת החודשים האחרונים קיבלתי חשבונות פלאפון אסטרונומים מבלי שדיברתי או עשיתי כל שימוש במכשיר הסכומים הגיעו ל2000 שקל בתקופה זו.
פניתי עוד בחודש הראשון כשמתי לב לחיוב המוזר לשירות סלקום 123* אמרו לי שהבעיה תטופל ושיחזרו אלי המתנתי בסבלנות שבועיים ואף אחד לא חזר אלי , אחרי עוד כמה וכמה שיחות הצלחתי להגיע למרכז שירות ברחובות שם ודיברתי עם הנציג שטיפל בי הוא אמר לי שמעכשיו הטיפול עובר אליו (למרכז שירות רחובות) ושאין צורך להתקשר ל123* הוא ידאג להכל והוא יחזור אלי.
הוא גם דאג להגיד לי שאין לו מושג מאיפה החיובים האלו צצו ושהוא צריך לברר עם מחלקת כספים והוא יחזור במהרה, עברו עוד שבועיים ניסתי להשיג אותו בטלפון ולא הצלחתי החלטתי לנסוע למרכז שירות ברחובות .
במרכז שירות הנציג שטיפל בי לא היה אבל מי שטיפלו בי שם ניסו להבין מה קרה ואף אחר לא ידע לתת לי תשובה הם התחמקו ממני ואמרו לי שהנושא ייבדק ברגע שהנציג שירות יחזור .
אחרי 3 שעות במרכז שירות לא קיבלתי שום תשובה ויצאתי משם בדיוק כמו שנכנסתי עם הרגשה שרימו אותי.
הנציגה שטיפלה בי באותו היום הבטיחה לי שביום רביעי באותו השבוע הנציג יחזור אלי ואם לא היא מתחייבת לחזור וסימנה לעצמה תזכורת ביומן.
וכמו שאתם מנחשים אף אחד לא טרח לחזור אלי או ליצור איתי קשר בשום דרך.
חשוב לציין שבמשך ארבעת החודשים האחרונים לא הגיעו אלי חשבוניות בדואר כאילו שהדבר נשעה במתכוון.
אני פונה אליכם בפעם בתקווה שאתם אלו שתצליחו לעזור לי .

בתודה מראש קובי

עוגמת נפש סוג הנזק :
חשבתי על הגשת תביעה אבל אין לי מושג איך עושים את זה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה