ניצול לשימוש אישי של עובדת סלקום של מכשיר הנכנס אליהם לתיקון |
נושא התלונה: |
פלוריזדה חיים |
שם/כינוי: |
יום שלישי 15 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז שירות נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הכנסתי את המכשיר שברשותי לתיקון במרכז השירות בנתניה , נאמר לי כי על המכשיר לעבור בדיקה מקיפה ולכן נשלחתי לביתי עם מכשיר חלופי וכרטיס הסים.
לאחר מספר ימים אספתי את מכשירי ממרכז השירות וחזרתי להשתמש בו, בעודי מדפדף בהודעות טקסט יוצאות ונכנסות , הזדעזתי לגלות כי בחורה ( ההודעות בלשון נקבה) העובדת במרכז השירות "חגגה" על מכשיר הסלולר שלי ושלחה הודעות בענייני עבודה ( כל הכבוד לעובדת החרוצה) ובענינים אישיים עד אישיים מאוד ומידע שלא הייתי רוצה לדעת אף על בני משפחתי....מיותר לציין כי במעמד קבלת המכשיר , נאמר לי כי לא נמצאה בו כל בעיה או תקלה , המכשיר תקין לחלוטין( נכון ...אחרת איך היא היתה יכולה להתכתב בטירוף עם כל העולם ...) כאשר ציינתי זאת באוזניי מנהלת בשירות הלקוחות היא הזדעזעה , ומאז נעלמו עקבותיה..
אף אחד לא התנצל באופן רשמי על המחדל החמור ביותר , אף אחד לא טרח לפצותי בהתאם....אף אחד לא טרח לחקור את העניין לעומק ולשים סוף לאותה תופעה בה העובדת "מנצלת" מכשירים תמימים אותם היא אמורה לתקן....
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות + פיצוי+ יידוע על המשך טיפול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|