פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול לשימוש אישי של עובדת סלקום של מכשיר הנכנס אליהם לתיקון נושא התלונה:
פלוריזדה חיים שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שירות נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הכנסתי את המכשיר שברשותי לתיקון במרכז השירות בנתניה , נאמר לי כי על המכשיר לעבור בדיקה מקיפה ולכן נשלחתי לביתי עם מכשיר חלופי וכרטיס הסים.
לאחר מספר ימים אספתי את מכשירי ממרכז השירות וחזרתי להשתמש בו, בעודי מדפדף בהודעות טקסט יוצאות ונכנסות , הזדעזתי לגלות כי בחורה ( ההודעות בלשון נקבה) העובדת במרכז השירות "חגגה" על מכשיר הסלולר שלי ושלחה הודעות בענייני עבודה ( כל הכבוד לעובדת החרוצה) ובענינים אישיים עד אישיים מאוד ומידע שלא הייתי רוצה לדעת אף על בני משפחתי....מיותר לציין כי במעמד קבלת המכשיר , נאמר לי כי לא נמצאה בו כל בעיה או תקלה , המכשיר תקין לחלוטין( נכון ...אחרת איך היא היתה יכולה להתכתב בטירוף עם כל העולם ...) כאשר ציינתי זאת באוזניי מנהלת בשירות הלקוחות היא הזדעזעה , ומאז נעלמו עקבותיה..
אף אחד לא התנצל באופן רשמי על המחדל החמור ביותר , אף אחד לא טרח לפצותי בהתאם....אף אחד לא טרח לחקור את העניין לעומק ולשים סוף לאותה תופעה בה העובדת "מנצלת" מכשירים תמימים אותם היא אמורה לתקן....
עלבון סוג הנזק :
התנצלות + פיצוי+ יידוע על המשך טיפול פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פלוריזדה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה