פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת של עמידה בהבטחות ע"י מנהלים נושא התלונה:
טל רותם שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
זו הפנייה שנייה שלי לאתר ,לאחר שגברת ליאת מפניות הציבור בסלקום דיווחה כאן באופן שקרי "שיצאתי מרוצה מכל הסיפור" אך במציאות כל הסיפור שונה.השבוע קיבלתי שיחה עקראית ממנהל בקשרי לקוחות בסלקום כדי לשלאול אם הכל בסדר אמרתי לו שלא וסתם מתוך תמימות שאלתי אותו בכמה זמן התחייבות אני נמצא הוא אמר לי 18 חודשים לתדהמתי הרבה אני יודע שמנהל סיכם איתי המשך ההתחייבות מהחבילה הקודמת שאלו הם 13 חודשים בלבד!!!לאחר שיחה ארוכה עם אותו מנהל נאמר לי שאין מה לעשות ושאין שום תיעוד על אותו הדבר.נמאס לי כבר להיות מרומה ע"י סלקום אני לקוח שלהם כבר 9 שנים ואיני זוכה לאף צורה של כבוד לכסף הרב ששילמתי לחברה הזאת אשמח אם תוכלו לעזור לי בהקדם הרב.
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת-אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר.
אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר רותם בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה