פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיצד לעשוק לקוח< נושא התלונה:
אמינוף יניב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כל הכבוד חברת סלקום.
תפסתם עוד לקוח פרייר שישלם לכם כסף שהוא לא צריך לשלם וידאג למשכורת השמנה שמקבל משרד עורך הדין שלכם דרמן - מוריאנו.
לפני שאני פונה לכל ערכאה משפטית ולפני שאני פונה לכל כלי תקשורת אפשרי בנושא אני חייב להגיד למחלקת פניות הציבור של סלקום את הדברים הבאים:
1. הייתי במשך שנים לקוח מרוצה שלכם .
2. דאגתי גם שידעו בסביבתי הקרובה שאתם חברה איכותית ואמינה.
3. שילמתי במשך שנים את החשבון החודשי ללא בעית תשלום אחת ולא משנה אם סכום החשבונית היה 1500 ש"ח או 100 ש"ח.
4. חברת סלקום מעסיקה עובדים לא אמינים.
5. לא יתכן שיכנס לקוח שלכם למרכז שרות ויבקש מידע כללי, איש המכירות שנמצא מולו יכניס אותו לתוכנית שהלקוח לא ביקש ולא מעוניין.איש המכירות, (שכבר פוטר), קיבל את העמלה שמגיעה לו, והלקוח ישלם 3 שנים, או במקרה שלי ישלם דמי יציאה מגוחכים מתוכנית שלא ביקש אותה.
6. חברת סלקום תעשוק ותדרוס כל לקוח בלי לבדוק ולנסות להקשיב אם הוא צודק או לא !!!
7. גם כשכותבים למחלקת פניות הציבור של סלקום מכתב, התיחסותכם לא רצינית, ומעידה על כך שאין אף עובד במחלקה זו שקורא את מכתבי הלקוחות ומתייחס ברצינות לדברים.תשובתכם לקונית ולא רצינית.
8. אין שום בסיס לטענות שלכם .אין חתימה שלי על שום הסכם.אין הקלטה לטענות שלכם ואין שום בסיס לבקשת התשלום ממני למעט העובדה שככה אתם נוהגים עם כל לקוחותיכם.בהסתמך על העובדה שאתם חברת התקשורת הסלולרית בעלת מספר הלקוחות הגדול ביותר בישראל נראה שהרווח שלכם ממקרים כמו שלי הוא לא קטן.
9. משרד עורכי הדין שאתם מעסיקים, "דרמן – מוריאנו עורכי דין ונוטוריונים" לא מקשיבים ללקוחות ולטענותיהם, ויודעים רק לאיים על הלקוחות כי אם לא ישלמו מייד את החוב הם יוציאו כל שבועיים מכתב שיוסיף 250 ש"ח לחוב המצטבר.אתם באמת חושבים שמשרד עורכי הדין שלכם מעוניין בסגירת תיקים ?? לא !! אתם טועים !! כל מכתב מוסיף לקופת משרד עורכי הדין עוד ועוד כסף. הוא ואתם עושקים את הלקוחות !!!
10. אני אזרח קטן מהשורה ואתם חברה עסקית מהגדולות במשק הישראלי. למרות זאת אני לא אוותר ואלחם עד שתבינו שלא כולם מפחדים מכם כל שכן כאלו שצודקים.
התביעה הינה בגין דרישתה של חברת סלקום לתשלום עבור התחייבות לתוכנית שאני, לקוח סלקום מעולם לא התחייבתי.
חברת סלקום על ידי נציג המכירות שלה עדכנה עבורי תוכנית ולא עדכנה אותי על ההתחייבויות המשתמעות בגין תוכנית זו.
דרישת חברת סלקום לתשלום חוב, וחוב פיגורים ללא שום התייחסות רצינית ועניינית לטענותי שהובאו בפניהם גם כשניגשתי פיזית לסניף חברת סלקום וגם בפניה שלי בכתב למחלקת פניות הציבור של סלקום.
משרד עורכי הדין של סלקום "דרמן – מוריאנו עורכי דין ונוטוריונים" שמנסה באגרסיביות וללא כל נסיון להבנה והקשבה לגבות את החוב ולהוסיף ולהגדיל את החוב על ידי שליחת מכתבים סידרתית ללא הפסקה וגבית כספים בעבורם.

סיפור המעשה והעובדות .
אני מנוי לרשת סלקום משנת 1997.במהלך שנות היותי מנוי, נהניתי משרותי הרשת של חברת סלקום וגם חברת סלקום נהנתה מהתשלום החודשי שהגיע תמיד בזמן.לא היו לי בעיות בתשלומי חשבון הטלפון מעולם.
חשבונות הטלפון שלי בסלקום נעו בסביבות ה 1000 ש"ח תשלום חודשי.
השרות הטכני שקיבלתי מחברת סלקום תמיד היה מקצועי ואדיב.
במהלך השנים מכשיר הטלפון שלי עבר לילדה שלי, כיום בת תשע.
בחודש אוגוסט 2006 נכנסתי למרכז השרות של סלקום ברמת גן וישבתי מול נציג סלקום בשם יניב. בפגישה זו ביקשתי לקבל פרטים בדבר רכישת מכשיר סלקום נוסף לילדתי השנייה. במהלך השיחה ביקשתי מיניב לבדוק אך אוכל להקטין את התשלום החודשי עבור המכשיר הקיים. יניב אמר לי שהוא ייתן לי 5 מספרים מועדפים שאליהם התשלום עבור זמן אוויר יהיה קטן מהרגיל.
מעולם לא נאמר לי ע"י יניב שאני נכנס לתוכנית חדשה המצריכה התחייבות לשלוש שנים נוספות, מה גם שההתחייבות שלי על המכשיר אמורה הייתה להסתיים בחודש ינואר 2007 , ארבעה חודשים מאוחר יותר.יניב לא אמר לי דבר על כניסה לתוכנית חדשה והתחייבות חדשה לשלוש שנים נוספות. אין שום הגיון ולא יעלה על הדעת שעל חשבון חודשי של כ 100 ₪ בחודש למכשיר שמשמש ילדה בת שמונה אני אכנס להתחייבות חדשה.
מעבר לכך, לא חתמתי על שוב התחייבות ושום הסכם בדבר התחייבות חדשה.
במהלך חודש ינואר נגנבו לנו מכשיר הטלפון וכרטיס האשראי שבו שילמנו את התשלום החודשי. כשהתקשרתי לסדר את נושא התשלומים הודיעו לי שהחוב על המכשיר עומד על כ 1200 ₪, תשלום הכולל חוב על תוכנית "5 חברים".
לא יתכן שנציג מכירות של חברת סלקום יכניס אותי להתחייבות ללא לשאול או להודיע לי על כוונתו.לא יתכן שחברה מכובדת כמו סלקום תשתמש בלקוחותיה כבני ערובה לתשלום עמלות לסוכנים לא ישרים.
נציג המכירות יניב, קיבל את העמלה על העסקה שעשה, וכשביקשתי לדבר איתו הבנתי שיניב פוטר.
כשישבתי מול נציגת המכירות בסניף סלקום ברמת גן, ובסברתי לה את הנושא היא אמרה שהיא מבינה אותי אבל לא בסמכותה לבצע פעולה כלשהיא.
היא נתנה לי את מספר הפקס של מחלקת פניות הציבור בסלקום וטענה שאם אשלח פקס מסודר, אני אקבל מענה אישי לפנייתי.
אכן קיבלתי תוך ימים ספורים תשובה, אך התשובה הייתה לקונית ונראה היה שהתשובה הועברה אלי היא בפורמט קבוע ללא התייחסות עיניינית למכתב שכתבתי ולעובדות שהצגתי.
לאחר כמה ימים קיבלתי מכתב התראה מעורך הדין של חברת סלקום "דרמן – מוריאנו עורכי דין ונוטוריונים" שדורש ממני לסלק את החוב תוך 14 יום. כשפניתי למשרד עו"ד כדי להסביר את טענותי בנושא דיברתי עם מזכירה שהקשיבה
לטענותי וביקשה לבדוק את הדברים ולחזור אלי.לאחר כשבועיים כשלא קיבלתי תשובה פניתי שוב ל "דרמן – מוריאנו עורכי דין ונוטוריונים" והמזכירה אמרה לי שאין מה לעשות ואני חייב לשלם את החוב בתוספת עמלה מתאימה למשרד עורכי הדין. בנוסף טענה כי אם לא אשלם את החוב הם יוציאו כל שבועיים מכתב ועלות מכתב כזה הוא כ 240 ש"ח לכל מכתב שיתווסף לחוב הקודם.
נציגת משרד עורכי הדין שמייצגים את סלקום נשמעה מאוד מנוסה בנושא חובות לקוחות, לא התייחסה ברצינות לטענותי ונראה היה כי האינטרס שלה לביטול החוב או להתייחסות למקרה הוא לא מעיניינו של משרד עורכי הדין, וגם ברור שהסיבה היא שמשרד עורכי הדין מרוויח מכלל יכולות הגביה שלו מלקוחות.
ביקשתי לבטל את החיוב בגין התוכנית שלא ביקשתי להיכנס אליה,
ולשלוח לי תיקון חשבון כדי שאוכל להסדיר את חובי.
אני, אזרח פשוט מין השורה שאינו מגיע לכלל מפגש עם רשויות החוק, נאלץ להלחם באחד הגופים הגדולים במשק, חברת סלקום, שתובעת אותי על עסקה שכלל לא ביצעתי. אני מרגיש צרכן שבוי ביידי מערכת שעושקת אותי.
חברת סלקום מסרבת לבדוק את רצינות טענותי.
נציגי חברת סלקום משרד עורכי הדין "דרמן – מוריאנו עורכי דין ונוטוריונים" לא מוכנים להקשיב ולשמוע את טענותי ולהתחשב בהם.
אני לא מתחמק מתשלום החוב המקורי שלי ואיתו אין לי בעיה.
לבסוף ולאחר כחצי שנה מאז שליחת מכתבי האחרון למחלקת פניות הציבור בסלקום התקבל בביתי דואר רשום המזמין אותי למשרדי ההוצאה לפועל ברחובות כדי לשלם את החוב שתפח ב 600 % !!!!!!!
אני לא אוותר ואגיש כתב הגנה למשרדי ההוצאה לפועל.
אין ממש בתביעתה של סלקום ואני אוכיח כי אני צודק.

יניב.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אמינוף בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה