פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

אני מעוניין להפסיק את המנוי בסלקום ולנתק את הקו
שוחחתי עם שירין מצוות 77, בתאריך 31.1.2007 בסביבות השעה 10:45

המתנתי זמן רב על הקו והפעולה לא בוצעה, הנציגה חזרה והמשיכה לתשאל אותי מדוע אני מעוניין לנתק, למרות שעניתי מראש שאין לי צורך בקו.
לאחר שהמשכתי להתעקש , הפנתה אותי הנציגה לסניף , בכל זאת דרשתי שהקו ינותק לאלתר. הנציגה ביקשה להמתין על הקו עד שתחזור עם תשובה
הנציגה חזרה ובררה ואמרה שאין אפשרות לבצע את הניתוק. הנציגה ביקשה להמתין על הקו עד שתחזור עם תשובה
דרשתי ממנה את פרטי המומנה, והכתובת דואר אלקטרוני למשלוח הפניה שלי בכתב. הנציגה ביקשה להמתין על הקו עד שתחזור עם תשובה
הנציגה הבהירה שיחזור אלי נציג בכיר שיש בסמכותו לבצע ניתוק. חזרתי על הבקשה לקבל כתובת למשלוח דואר אלקטרוני. הנציגה ביקשה להמתין על הקו עד שתחזור עם תשובה
הנציגה חזרה והבהירה, שרק נציג בכיר יכול לנתק את הקו והוא ימסור לי את כתובת הדואר.
הנציגה התחייבה שתוך שעתיים יצרו איתי קשר וינתקו את הקו.

בפניה דרך אתר האינטרנט , לאחר מילוי כל הפרטים מתקבלת הודעת שגיאה :
HTTP 500-100 - Internal server error - ASP error

להלן כתובת של הודעת השגיאה
http://www.icellcom.co.il/error/error500-100.htm

אני מוצא את ההתנהגות הזאת מטרידה ומתעמרת. השיחה היתה על חשבוני, משך השיחה אינו סביר והפניה באתר לא אפשרית.
בסופו של דבר, הקו לא נותק. אני מבקש לנתק לאלתר את קו הטלפון ולהפסיק את החיוב.

בברכה,
י.ב
ניתוק לאלתר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בלישה בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה