פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהל בשם כפיר תאומי נושא התלונה:
ביטון אורטל שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום..
שמי קרן ולפני מספר ימים הגיעה למשפחתנו סוכנת שטח של סלקום.
היא שידרגה למשפחתי 3 מכשירים.
לאחר שהסוכנת הלכה נמצאו במכשיר של אימי תקלות ובעיות שונות.
אני התקשרתי לשרות לקוחות לוודא שאני הכן מתפעלת את המכשיר של אימי כראוי.
לאחר שיחה ממושכת עם הנציג הטכני נאמר לי שאני עשיתי כל מה שביכולתי ועל אימי לגשת למרכז שרות.
אימי הכן הלכה למרכז שרות ושם התברר שUSIM היה תקול,החליפו לה כרטיס ושלחו אותה לדרכה.
לאחר מספר שעות נגמרה לאימי הסוללה והיא מנסה להטעין את המכשיר אך ללא הצלחה.
המכשיר לא נטען כלל.
אני התקשרתי לסוכנת וסיפרתי לה את הבעיה.
הסוכנת החביבה אמרה שאין שום בעיה היא תחליף לאימי את המכשיר לאותו הדגם.
לאחר מספר שעות אני מקבלת טלפון מהנציגה שאומרת לי "המנהל שלי כפיר תאומי אמר שאמא שלך תיגש למרכז שרות"
אני לא מבינה איך יתכן שכדי לשדרג אותי/למכור לי יכלו להגיע אליי הביתה,
ולתת לי שרות פשוט יתיחסו אלינו בצורה כזאת.
המנהל שלח את הנציגה שלו אליי עם המכשיר התקול חזרה ופשוט אמר לי בדיעבד
זה מה יש!
אני רואה זאת בחומרה ובחוצפה שאין לתאר.
כל חיי לא נתקלתי במנהל שמתנהג בצורה כזאת ובטח שאלו הם הפתרונות
שהוא יודע להביא.
הוא בושה וחרפה לחברת סלקום.
אני ממליצה בחום לחברה שמעסיקה אותו לשלוח אותו לסמינר יחסי אנוש.
אני לא מוכנה לקבל בשום אופן את ההיתנערות הזאת מהשירות שהוא חייב לי!!!
המנוי של אימי הוא 052-3461313 ורד תעודת זהות היא 54158456
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
שהסוכנת תגיע ותחליף לאימי את המכשיר (אימי-0523461313)ת.ז שלה 54158456 פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בנושא פנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה