פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במכירה: חבילת גלישה שהיא לא אינטרנט נושא התלונה:
פיין יונתן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' הגביש 10 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לעבור לסלקום בתאריך ה-11 לינואר 2007 מחברת אורנג'.
במכירות בחורה בשם לימור אלחיאני, הציעה לי מכשיר סמסונג, תכנית שיחות 60 אג' לדקה ("סלקום על השניה"), וחבילת גלישה באינטרנט 100 מגה.
כל זאת ללא תשלום במידה ודיברתי מעל 80 שקלים בחודש, כאשר חבילת הגלישה עולה 19 שקלים לחודש.
אתמול, ה-31 לינואר, חייגתי *444 וביררתי את החשבון שלי, וגיליתי להפתעתי שיש חיוב על גלישה באינטרנט.
מיד התקשרתי לשירות לקוחות, והם טענו כי מדובר בטעות, ושהחיוב יתוקן. מיד לאחר מכן התקשרו אליי שוב והסבירו לי שהטעות היא אחרת, שיש 2 סוגי גלישה לאינטרנט.הסברתי להם שאין לי צורך בגלישת לרינגטונים אלא גלישת אינטרנט, ושישנה פה הטעיה במכירת החבילה, אנשי השירות לקוחות התעקשו שאין מה לעשות.
בזבוז זמן, הטעייה סוג הנזק :
ביטול חבילת הגלישה וואפ - או ביטול העיסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פיין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה