פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משא ומתן שלא בתום לב +כפל קנסות ומסלולים בגין ניוד לפלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון :חוזה אחיד מפלה לרעה + כפל קנס בגין ניוד מכשיר
במהלך חודש אוקטובר 2007 פניתי למנהלת קשרי הלקוחות שלי ועדכנתי אותה כי קיבלתי פנייה מחברת פלאפון לפגישת מכירה על מנת לעניין אותי בביצוע מעבר כל מכשירי סלקום שלי אליהם.
בשל העובדה כי הנני בשנת ההתחייבות השלישית והאחרונה בסלקום , ובשל העובדה כי ניוד המספרים עומד בפתח , הסכמתי לבקשת פלאפון לפגישה.
ב 30/10/07 נערכה פגישה בנוכחות מנהל תיק לקוח , אחי ,מיופה כח בתיק הלקוח , ואנוכי.
נציג סלקום טען כי בסמכותו להעניק לנו הנחות בזמן אויר וכי כאשר ניפגש עם פלאפון ניווכח שהצעתו אטרקטיבית יותר .נוצר מצג שווא כאילו ההטבות הנן לפנים משורת הדין על מנת לשפר עמדות מול פלאפון.
לאחר תקופת מה, לאחר קיומה של הפגישה עם פלאפון, וכיוון שמצאתי כי הצעתה של חברת פלאפון אטרקטיבית יותר , הודעתי לסלקום על ניוד המכשירים תוך ידיעה כי בשנת ההתחייבות השלישית , קנסות הניתוק נמוכים.
לתדהמתי התברר לי כי המסמכים עליהם חתמתי כוללים סעיפים של התחייבות חדשה לשלוש שנים + כפל קנסות יציאה ( ויתור על מסלול 10% הנחה + יציאה ממסלול חדש עם זמן אויר מוזל ).
· מדוע ויתור על הטבה גורם לקנס ?
· מדוע הכניסה סלקום כפל קנס לכל מכשיר ?
· מדוע משויך כל מכשיר לשני מסלולים כאשר כל מסלול טומן בתוכו קנס יציאה אחר?
· מדוע לא הוסבר לי שמדובר בהתחייבות לשלוש שנים ?
· מדוע מחתימה סלקום את הלקוח על טפסים ריקים , ללא פרטים , וממלאת אותם בעצמה לאחר חתימת הלקוח ?
· מדוע העברת בעלות על המכשיר גורמת לחיוב בגין קנסות? הרי הלקוח החדש נשאר בסלקום ?
מיותר לציין כי מדובר בחוזה אחיד עם סעיפים מקפחים , החוזה האחיד איננו חתום בתחתית כל דף , וכל פרטיו חסרים במעמד החתימה . מנהל תיק הלקוחות של סלקום העביר לי בפקס טופס ריק לחתימה בלי שהסביר לי את מהותו ותוכנו.
הבחור שיקר במצח נחושה , והחתים אותנו על מסמכים עם סעיפי התחייבות לשלוש שנים , בלי לציין את הימצאותם של סעיפים אלו במסמכים.
מנהל התיק ידע כי דרכנו לפגישה עם פלאפון וכי לא נחתום על התחייבות בטרם נשמע הצעתה של פלאפון.
כספי סוג הנזק :
ביטול ההסכם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ונושא פנייתו טופל
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה