פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה לתגובת סלקום בקשר לתלונה - קניית טלפון במרמה מחברת סלקום. נושא התלונה:
בורקו שחר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר קריאת תגובת סלקום נדהמתי לגלות שאותה גברת אלינור- אחראית פניות הציבור מציינת כי נעשתה אליי פנייה ונושא פנייתי טופל באופן מלא - שקר וכזב.
חברת סלקום ממשיכה להתיש את הלקוח ומטעה את כל הגולשים לאתר.
עלי לציין שלמעשה העניין בכלל לא טופל, קיבלתי את אותן התשובות שקיבלתי בעבר ושום דבר לא השתנה.
לאחר שיחה עם עורך דיני התברר לי שקיימת עילה לתביעה משפטית.
בימים אלו ממש אנו בעיצומה של פעולת חיבור הראיות - הקלטות השיחות עם המנהלים ונציגי השרות( הוקלטו בידיעתם) , וניסוח מכתב התביעה.
עוגמת נפש,עלבון,כספי,בזבוז זמן. סוג הנזק :
הפיתרון שהצעתי בעבר הוא: החלפת המכשיר במכשיר לפי בחירתנו או ניתוק מסלקום ללא תנאים. עכשיו אני דורש בנוסף גם פיצוי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה