פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום שרות לקויי נושא התלונה:
מזרחי דורית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: המחלקה לפניות לציבור סלקום.
שמי הוא דורית מזרחי ואני לקוחה של סלקום מאז ומתמיד.
לצערי הרב אני נאלצת לפנות אליכם לאחר שנתקלתי בדלתות סגורות.
לפני כשלושה חודשים הגיע לחנות שלי בחור בשם קובי חיים. הבחור הציג עצמו כעובד סלקום
ואמר שמגיע לי טלפון חינם מסלקום, רק תבחרי את הדגם את מדברת מעל מאתיים כך שאל וכמובן שנהנתי בחיוב לשאלתו. הבחור נתן לי לאחר שבחרתי. מכשיר של נוקיה שזה כמובן העדפתי העליונה מיכוון שאני מאוד נינוחה עם התוכנה של נוקיה. רק שהבחור שכח לציין שזו לא אותה התוכנה הרגילה של נוקיה אלה משהו חדש שנקראה סימביאן(שכמובן הסתבר לי שמה של התוכנה החדשה רק שהגעתי
למטה השרות של סלקום לבשר להם שאני מאוד לא נינוחה עם הטלפון הזה).וכמובן ששם באותו היום גם הסתבר לי שלמעשה קובי הוא בכלל נציג של יורוקום,ושבסלקום לא מוכנים לקחת אחריות.עצוב אבל אמת. שורה תחתונה המכשיר אינו משרת אותי אני בקושי מצליחה לתפעל אותו,המצלמה אינה נימצאת בשני צידי המכשיר כך שזה בילתי אפשרי לנהל אפילו שיחת טלפון עם המצלמה.אין רדיו.אין שעון מעורר.המכשיר כל הזמן נתקע ומתקלקל, אני עובדת בכל יום מהשעה שמונה עד השעה שמונה בערב .היום חופש היחיד שלי הוא יום שלישי,וזה מקומם אותי שבכל שלישי בחודש האחרון אני נמצאת כשלוש שעות במטה סלקום. ומעבר להכל אני לא מצליחה לתפעל בקלות את המכשיר הוא מסובך עבורי. במטה הציעו לי שלושה מכשירים אחרים. האחד הוא של סוני אריקסון שיש אותו לילדי אבל אני ממש לא מצליחה גם עם התוכנה שלו,השני הוא דגם של נוקיה והיה אותו לילדי המסך כל הזמן נשבר להם,הסברתי לחברה בסלקום שאני צריכה דגם שנפתח לא כמו מגירה מיכוון שאני עובדת עם המון אבק.והדגם השלישי כמובן עובד בתוכנה של סימבייאן כמובן שלא מתאים לי.
כל מה שאני מבקשת הוא את הדגם של נוקיה 6267 שידוע לי וברור ופשוט מאוד להתפעול עבורי.כמובן שכל מה שאני מבקשת הוא שרות עבור כספי.אם העיניין הזה לא יטופל בכובד ראש אני מתכוונת לנקוט בכמה אמצעים האחד הוא כמובן לעבור לאורנג" שידוע לי שהם מחזיקים את המכשיר בו אני מעוניינת.וכמובן יחד עם זאת לפנות לכולבוטק לתביעה יצוגית הליך שלמעשה כבר קורה.
וכמובן שקימים מחדלים נוספים כגון שייכו אותי על פי כמובן אישורי לתוכנית של דקות וכסף בחודש רק ששכחו לציין שאני מחויבת לשלושים ושישה חודשים.דבר שלא הייתי בשום פנים ואופן נותנת את אישורי בעבורו. אבקכש את התיחסותכם בהקדם האפשרי.
אי יכולת לדבר עם לקוחותי,הפסד כלכלי סוג הנזק :
החלפת המכשיר. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ונושא פנייתה טופל .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה