הטעייה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים וחצי קיבלתי טלפון מחברת סלקום, ובשיחה זו הפצירה בי החברה לקבוע מועד בו נציג של החברה יגיע אלי הביתה להעניק לי מתנה של מכשירי דור 3.5 בגלל שאני מוגדר בחברה כלקוח מועדף.
עניתי שאינני מעוניין, אך לאחר מספר הפצרות – הסכמתי.
במועד שנקבע הגיע נציג של סלקום, ובסופו של דבר שכנע אותי שזו מתנה, רק בגלל שסלקום רוצה שאני אהיה מרוצה, וזה לא עולה לי כסף. בשיחה זו, גם הבהרתי שאינני רוצה לא אינטרנט ולא מולטימדיה, אלא רק שיחות טלפון בלבד.
הנציג הגיע מצוייד במחשב נייד עם מסך מגע והחתים אותי על גבי המסך על טפסים שונים, שלא יכולתי לקרוא בהם דבר וחצי דבר. כמובן שלא נותר בידי גם הטפסים שחתמתי עליהם.
לאחר כשבועיים, התברר לי באקראי ששדרוג זה כרוך בתשלום עבור שרותי האינטרנט, שאמרתי במפורש לנציג שזה לא נחוץ לי ואינני מעוניין בזה.
היום, לאחר שהגיעה החשבונית הסתבר שצריך לשלם עבור מכשיר אם לא הגעת לכמות השיחות.
ניסיתי מספר פעמים לקבל לידי את הטפסים החתומים על ידי, על מנת לבחון על מה בדיוק חתמתי ולשקול את המעבר לחברה אחרת, לאחר "עבודה בעיניים" של חברת סלקום ו/או נציגייה. נכון להיום התשובות הן :- אין בידינו את החוזה, החוזה טרם נסרק, הנציג טרם העביר את החוזה וכו'.
ברצוני לציין שאני, כלקוח ותיק מאוד של חברת סלקום, מעולם לפני כן לא חשבתי בכוון של החלפת חברה, אך עכשיו אני נחוש בדעתי לעשות זאת. וזה רק עניין של זמן.
אני רוצה ודורש לקבל לידי את החוזה, על מנת לשקול את צעדי.
אם חברת סלקום אינה מעריכה את נאמנות לקוחותיה, ונוקטת בשיטות שיווק שמטרתן להרוויח בטווח הקצר – שיבושם לה. הרי זה בסופו של דבר יפעל כנגדה בטווח הארוך.
|
עלבון ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה והחזרת המצב לקדמותו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|