פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומסירת מידע שגוי נושא התלונה:
זיו יניר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח ותיק בחברת סלקום ,ובעל מספר מכשירי טלפון של סלקום. לפני כחודש קיבלתי הצעה אטרקטיבית מחברה מתחרה לגבי תעריפי השיחות, ולכן פניתי לסלקום לצורך סיום התקשרות. שוחחתי עם נציגה בשם מיטל מקשרי לקוחות, והואיל והבעתי את אכזבתי מהתעריפים הגבוהים, הציעו לי "הצעה אטרקטיבית" אשר עדיפה כביכול מהחברה המתחרה וכמובן שהסכמתי להישאר בסלקום.
לאחר כחודש ימים, קיבלתי את החשבונית, והחלטתי להתקשר לסלקום לצורך בירור החשבונית. נדהמתי לגלות כי "ההצעה האטרקטיבית" שהוצעה לי על ידי מיטל כוללת התחייבות ל- 18 חודשים, דבר שלא הוזכר בשיחה הקודמת.
יצויין, כי בשיחה הראשונה ששוחחתי עם מיטל, אף נכחה עמי רעייתי והאזינה לכל השיחה, כך שגם היא אינה שמעה כלל דבר על ההתחייבות, דבר שלא היינו מסכימים לכך, במיוחד לאור העובדה כי מלכתחילה התקשרתי לצורך סיום ההתקשרות.
רעייתי ואני שוחחנו עם נציגים רבים לצורך ביטול ההתחייבות, אך לטענתם כן נאמר לנו כי ה"הצעה האטרקטיבית" כוללת התחייבות, "הרי מתועד במחשב שנאמר ללקוח.....". יצויין, כי ביקשתי שישמעו את השיחה המוקלטת בה הציעו לי את "ההצעה האטרקטיבית" ויבדקו את טענותיי, מאחר וזוהי נחלת הכלל כי חברת סלקום מקליטה את כל שיחותיה עם הלקוחות, אך נציגת סלקום טענה כי השיחות אינן כולן מוקלטות, והשיחות מוקלטות באקראי, ולכן הם פשוט מאמינים לדברי הנציגה.
סלקום פעלה בחוסר אמון, פעלה במרמה, וההתחייבות הנה בלתי חוקית, שהרי הייתי מעוניין בסיום התקשרות וחייבו אותי ל- 18 חודשים נוספים ללא הסכמתי,ללא ידיעתי ואף ללא חתימתי!!
אני חש סלידה מרמת השירות, אף אחד בחברה אינו מאמין לי, הרי "מתועד במחשב כי הסכמתי...." דבר שלא היה ולא נברא, והיה טוב אם החברה תבדוק את האמינות של עובדיה במקום להטיח אשמות על לקוחות, שהם שקרנים ואין אף אדם בסלקום שמוכן לבדוק לעומק את האפשרות שאני דובר אמת, ובמקום כך נותנים לי הרגשה שאני כבול בניגוד לרצוני.
לנציגי סלקום קל מאוד להקליד במחשב, אחרי שנזכרו "ששכחו" לציין ללקוח פרט חשוב ביותר, כאילו אכן אמרו ללקוח על ההתחייבות ואף הלקוח הסכים לכך!
לאור האמור, אבקש כי החברה תבטל במיידית את ההתחייבות, ואף ברצוני לסיים את ההתקשרות עם החברה, הואיל והחברה פעלה בחוסר אמון משווע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות וסיום התקשרות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתך דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר זיו יניר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אביבית אחראית פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה