פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ושירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
וייזבלט ויקי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
שירות לקוחות טלפוני כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/2 בסביבות השעה 19:30 פניתי לחברת סלקום בעקבות חשבון שנשלח אליי בדואר.
סכום החשבון שהופיע במכתב עבור חודש ינואר היה גבוה מן הרגיל (735 ₪) ולכן התקשרתי לבררו. בשיחה ענתה לי נציגה בשם כוכב מצוות וכשניגשנו לבעייה היא טענה כי בחודש ינואר הכפלתי את השיחות שלי. הסברתי לה זהו סכום שלא נראה לי הגיוני ושמעולם לא קיבלתי סכום שכזה, כוכב הקריאה לי מספרים שחוזרים על עצמם פעמים רבות , אכן היו שעות שהסכמתי כי אני דיברתי ועל כך אני לוקחת את האחריות, בהמשך כוכב ציינה תאריך ושעה ומספר שהיו נראים לי מאוד חשודים. היא טענה כי ב23/1 בוצעה שיחה בשעה 9:18 בבוקר מהפלאפון שלי. הסברתי לכוכב כי בדיוק באותו היום ובאותה שעה הייתי במכללה במבחן אז לא הגיוני שזוהי שיחה שחוייגה. אני סטודנטית ובין התאריכים 20/1-24/1 בין השעות 9:00-11:30 הייתי במבחנים. כוכב גרמה לי להרגיש כי אני משקרת ואמרה כי היא בטוחה שהשיחות בוצעו על ידי בשעות האלה. הסברתי שוב ושוב שזהו דבר שלא הגיוני ולכן זה מעלה לי חשד לגביי גובה התשלום. כוכב המשיכה להתעקש , השיחה עימה הייתה לי מאוד לא נעימה ולא שירותית. בסוף שיחתי עם כוכב ביקשתי לשוחח עם מנהל בכיר בנוגע לתשלום, היא הבטיחה לי כי מנהל יחזור אליי עד שעה וחצי מתום השיחה. המתנתי שעה וחצי ולאכזבתי המנהל לא חזר וגם כוכב לא חזרה לעדכן אותי שהמנהל לא יחזור.
בשעה 21:30 התקשרתי שוב למוקד ונוכחתי לדעת כי מוקד השירות סגור. הנציג שענה לי במוקד החירום היה רן מצוות 20 (לאחר שהמתנתי ארוכות על הקו כי נציג קודם בשם ארז העביר אותי מנציג לנציג). רן גם הוא להפתעתי דיבר בצורה דיי מזלזלת, הסברתי לו את המצוקה שלי ואת עוגמת הנפש שנגרמה לי והשירות הלקוי. רן התבטא בצורה מאוד לא יפה והניח אותי בהמתנה גם הוא, טען כי דיבר עם כוכב ושכוכב אמרה שהמנהל לא יחזור אליי כי אני מתכחשת לשיחותיי בחשבון.
ברצוני להדגיש ולומר כי השירות שקיבלתי מנציגי חברת סלקום היה מתחת לכל ביקורת, שירות מסורבל, לקוי ולא נעים. מעולם לא חוויתי סוג של שירות משפיל שכזה. מבחינתי נגרמה לי עוגמת נפש מאוד גדולה, הרגשתי מצד נציגי סלקום יחס מזלזל וחוסר רצון לעזור, תקיפות ואפילו הרמת קול. ויש להדגיש כי אפילו מנהל בכיר לא דאג לחזור אליי ובעייתי עדיין לא נפתרה. הרגשתי כי אין מענה ועזרה בסלקום.
אני ומשפחתי לקוחות נאמנים וותיקים מאוד של סלקום ובעקבות מקרה זה אנו מחליטים לעזוב כולנו את החברה ולעבור לחברה סלולארית אחרת. אני רואה את המקרה שקרה לי בחומרה קשה מאוד כי כיום בתחרות שכזו בין חברות גדולות, נציגים נותנים שירות לקוי שכזה ללקוחות שלהם.
הדבר הנבון הוא לדעת לשמור על הלקוחות הקיימים, פרט ללקבל לקוחות חדשים.
השירות הוא מעל הכל, אפילו מעל התשלום החודשי וברגע שהשירות לקוי (כפי שאני קיבלתי) הכל מבחינתי לקוי בחברת סלקום.

אבקש טיפולכם הדחוף, וחזרה של מנהל בכיר אליי. 052-3835330 תודה מראש: לוי יפעת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה