פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי מסוכן-סלקום שבעקבותיו חשבונות מנופחים נושא התלונה:
אדרעי אבי שם/כינוי:
‏שבת ‏20 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שביל האשל 1 נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים הגיע לביתי סוכן סלקום שהבטיח חבילה עיסקית שתוזיל לי את
החיוב החודשי שעמד על סכום של כ- 550 ש"ח בלבד.
לא עניין אותו לראות את דף החיוב של החברה המתחרה כדי שיווכח ממה מורכב
החיוב ובהתאם ירכיב לי תוכנית זולה יותר, הבטחות רבות מאוד לפני מעמד ההצטרפות התבררו כהבטחות ללא כיסוי לאחר מעמד ההצטרפות והחתימה. למשל "תבחר 2 מכשירים כרצונך" ולאחר מכן שני מכשירים בהתאם למסלול שתבחר. וכן אין ספור תירוצים שהוא חדש בחברה ולא ידע את פרטי החבילות כראוי.
מאותו יום ארור התחלתי לקבל סכומי חיוב גבוהים במיוחד של 920 ש"ח ושל 1320 ש"ח בגין sms שנשלחו, כאשר הסוכן שהבטיח לי במעמד ההצטרפות שליחת sms באופן חופשי. ראוי לציין שסוכן זה עבד זמן קצר מאוד בחברה ופוטר ממנה לא לפני שהפיל ברשתו מספר רב של לקוחות תמימים.
עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
פיצוי כספי ועריכת "הצטרפות מתוקנת" ע"י גורם מקצועי בחברה שיבהיר את כל הסעיפים. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אדרעי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה