פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-קבלת אוזניות ברכישת פלאפון ברשת סלקום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כמה חודשים בערך רכשנו 3 מכשירים סלולארים דור שלישי מחברת "סלקום" .דגם המכשיר שרכשנו הוא: Sony Ericsson K610i ,ובמארז המקתבל כשאר רוכשים מכשיר זה כוללים בנוסף אליו גם: כבל-חיבור USB למחשב,מטען,דיסק התקנה למחשב,חוברת הוראות והפעלה.

אבל-כאן מתחילה הבעיה:אמור להיות בתוך המארז גם אוזניות מורשות מהחברה סוני אריקסון הכוללות במארז-ללא תשלום נוסף כמו שאר הרכיבים שצייני לעיל. (מידע זה ידוע לי מהחברה המתחרה ORANGE אורנג' שכן כל מי שרכש מהם את אותו מכשיר קיבל במארז את האוזניות הללו,ללא שום תוספת).

יש לציין בפניכם כי האוזניות הללו מאוד חשובות לביצוע שיחה באוזנייה פרטית,או בשמיעת מוזיקה באופן פרטי ממש כמו בMP3,וכי הן מרכיב מאוד מועיל.

,אך כשאני רכשתי ופתחתי את המארז לעיני נציגת החברה שסגרה איתנו את העיסקה-הפלא ופלא! לא היו אוזניות! פתחתי את התאים הנוספים במארז חיפשתי שוב ושוב-אבל אכן עיניי ראו טוב-לא היו שום אוזניות.

פניתי בשאלתי לנציגה-והיא טענה כי יש את האוזניות שעליהן אני מדברת אך הן נמצאות בעמדת המכירה של "גימיקים ותוספות שונות לפלאפון" בצד,וכי ניתן לרכוש אותן תמורת שכום של כ-80 ש"ח בערך!

לאחר ויכוחים רבים והצעת טענותיי כי בכל חברה אחרת כן נותנים את האוזניות והן כלולות במארז ללא צורך בתשלום נוסף -היא הכחישה זאת בתוקף וטענה שהם מוכרים בנפרד!

-וכעת אני פונה אליכם ,האין זה לא מרגיז והאין זו לא חצפה כדוגמתה לרמות את הלקוח הקטן שלא מספיק שהוא משלם הון תועפות על המכשירים היקרים,על חבילת הגלישה ועל החשבונים בכל חודש-הוא מרומה ע"י חברת "סלקום" ע"י שהם מונעים ממנו להנות מכל תוספות המכשיר שהן מגיעות לו מלכתחילה -ומבקשים תמורת זו כסף!

לדעתי זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה,זוהי הונאת הלקוח הקטן שתמיד צודק,הרי אם אנחנו כבר נאמנים לחברה שלכם ונמצאים בה למעלה מ-6 שנים מדוע לא לבוא לקראת הלקוח ולהיות אמין ולא לנסות ולחפש איפה אפשר "להוציא עוד כסף" ממנו .

אני מאוד פגועה מהאופן שבו "סלקום" מערימה על לקוחות בדברים קטנים שעושים את הבדל,ואני באמת מצטערת שלא רכשתי מחברת אורנג' שכן שם לפחות הייתי מקבלת את המארז במלואו ללא בעיות!



נושא זה מאוד חשוב,אשמח אם תתיחסו ותטפל בעניין בצורה הראויה..
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת אוזניות לכל מכשיר סוני אריקסון שרכשתי למשפחתי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר חסון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה