פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאי עסקת מכר מרחוק שלא הוצגו בעת עשיית העסקה הטלפונית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשות אבי ארבעה מכשירים בחברת סלקום. לקוח משנת 1996.
שלושה מכשירים בעסקי ואחד בפרטי.
מכשיר אחד בעסקי שייך לאימי והיא התקשרה באוגוסט 2007 על מנת לברר על תוכניות וחבילות.
אחת הנציגות ספרה לאימי שהיא יכולה לקנות דקות במכשיר שלה ב120 שח לחודש ולמכשיר של אחותי השנייה שהיא חיילת ב250 שח לחודש.
אימי שאלה לכמה זמן ההתחייבות ונאמר לה במפורש שההתחייבות היא לחצי שנה מכיוון שהטלפונים הללו בעסקי.
אני הייתי נוכחת לידה בשעת השיחה ושמעתי באוזניי שלי כי הנציגה חזרה על כך מספר פעמים שזה רק לחצי שנה.
אני שוב חוזרת אני שמעתי את השיחה כיון שהייתי ליד אימי והיא חזרה וחזרה על כך שזה רק לחצי שנה.
בכל מקרה לאחר חצי שנה הורי באים לחברה המכובדת הזו, ומבקשים לנתק את המכשירים עקב המחירים הגבוהים שהם גובים מאיתנו לאורך כל השנים האלה (שאגב מעולם לא שמנו לב עד שהשווינו עם אחרים) כיוון שכבר אין התחייבות עבור אף מכשיר.
והפלא ופלא... נאמר להם בחברה כי אימי "חתמה" טלפונית על 36 חודשים וכי לא ניתן לשנות זאת ואם הם עוזבים סה"כ הקנס יוצא 3000 בערך.
גם הנציגה אשר קיבלה את פניהם פרונטלית התנהגה בגסות ובקור רוח ולא שעתה לתלונות הורי שחזרו והסבירו את פרטי העסקה הטלפונית שבאמת בוצעה.
נציגה\ מנהלת זו גרמה להוריי להרגיש כאילו הם שקרנים.
מה שיכלו לבסוף לעשות בחברה זה לתת לנו מספר פקס אליו נוכל לשלוח תלונה.
אפילו לא הבטיחו שנציג טלפוני יחזור אלינו להסדרת הדברים.
אנחנו אלה שצריכים כעת לרדוף אחריהם. פשוט מסע יסורים עם סלקום עקב רמאות שלהם.
כמובן ששלחנו פקס פעמיים ואף אחד לא חזר... למרות שהובטח לנו כי יחזור אלינו נציג החברה עד 72 שעות מקבלת הפקס!
אנו עדיין מחכים להתיחסות נאותה מסלקום בעקבות הפקס.

עצוב שחברה גדולה כזו מרשה לעצמה לזלזל כך בלקוחותיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הוצאת ההקלטה של השיחה שנעשתה באוגוסט 2007 והיווכחות באמת! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פרדו בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה