פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במכירה. חיוב שלא נאמר ולא דובר נושא התלונה:
גורדין גיל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש ינואר ניגשתי לסניף כפר סבא קנין ערים לקבל הצעה עבור לקוח אורנג. הסברתי למוכר בשם דור את עיקר השימושים,הוא יציע לי 2 חבילות אחד ללא יתחיבות ושניה עם יתחיבות ורשם כל זה על דף.למוחרת באתי לבצעה את העסקה לאחר ששקלתי את הכדאיות של החבילות,בחרתי בחבילה עם התחייבות לרשת ל 3 שנים שכוללה כדלקמן:דמי מנוי 19.90 כולל מעמ לכל מכשיר, 34 אוגורת לדקה לכל הרשתות ו 4 יעדים ב 75 % הנחה לכל קו.יעדים זה היה הטובה מיוחדת שדור השיג עבורי.(כמובן שהוא לא דיבר אל עלות נוספת כל זה רשום בדף)
לאחר כמה ימים התקשרתי למוקד לקוחות לברר העם היעדים הותקנו במערכת.ואז נציג שרות לקוחות הסביר לי ש יעדים זה רק ל12 חודשים למרות שהתחיבות ל36 חודשים.זה דבר ראשון שלא אמר לי דור. ביקשתי להיתנתק כי זה חבילב ללא יעדים לא משתלמת לי בגגל שרב השיחות הם בין בני המשפחה נאמרי סכום הרבה יותר גדול מאשר אמר לי דור.
פניות לשרות לקוחות לו הביע לפתרון הבעיה. פתרון ש הציע לי שי משרות לקוחות לגשת לסניף לדור ולאמת איתו בסניף!!! כמובן שדור טוען שהוא עמר לי כל זה בזמן העיסקה.
דיברתי עם דור ו מנהל דניס, דניס הציע לי חבילה הנחות הסכמתי לזה אלמנת להקטין את הנזק הכספי שנגרם לי.
ביום ראשון אחרון קיבלתי חשבונית עם הפתעה חדשה. ישנו חיוב כספי עבור יעדים. התקשרתי לשרות לקוחות , נציג לקוחות בשם רן אמר לי שיעדים זה בתשלום(דבר נוסף שדור לא אמר לי !!!!!) וגם אפנה אותי לדור.היום דיברתי עם מנהלת שרות לקוחות בשם טלי שניסתה להסביר לי כמה חבילה משתלמת
וכמובן שדור הסביר לי הכל במהלך העיסקה.
בקיצור שקרים אין סופיים של מוכר וחברת סלקום שלא מוכנה לקחת אחריות !!!!!
כספי סוג הנזק :
ביטול תשלום עבור יעדים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתך דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר גיל גורדין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אביבית אחראית פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה