פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיקת משיבון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לרגל נסיעה לחו"ל הפעלתי שירות משיבון במכשיר הטלפון שלי המשמש בעיקר למטרות העסק שלי - גלים בית ספר לגלישה.
עם חזרתי לארץ יצרתי קשר עם השירות הטכני על מנת לדעת כיצד למשוך את ההודעות. במקביל הודעתי להם כי אין לי צורך יותר במשיבון ושאלתי לגבי ביטולו.
הנציגה אמרה כי אין בעיה לבטלו ועדיין למשוך את ההודעות הקיימות בו, שאלתי שוב על מנת להיות בטוח והיא ענתה כי יש לי עשרים דקות מרגע הביטול ועד מחיקת ההודעות. מכיוון שכך ביקשתי ממנה לבטל את המשיבון. ניסיתי למשוך את ההודעות ולדאבוני זה לא היה אפשרי מכיוון שההודעות נמחקו.
לאחר בירורים עם נציגי שירות שונים התברר לי כי ההודעות נמחקו ואין להשיבן.כך ירדו לתמיון חודש וחצי של הודעות ולקוחות.
נגרם לי נזק כספי גדול וכן פגיעה במוניטין.
נציג של סלקום חזר אלי באותו היום והציע לי פיצוי מגוחך של ארוחת בוקר.
אמרתי לו שזה נשמע כבדיחה גרועה והוא העביר את הטיפול לממונה עליו.
במשך יומיים דיברתי מספר פעמים עם הממונה ולאחר שלא הגענו להסכמה, הנ"ל הבטיחה שתחזור אלי בהצעה אחרת. מאז עברו כשבועיים ולא נוצר עימי שום קשר.בטוחני כי השיחות הנ"ל מוקלטות ואף לעתים מתומללות ולכן יקל על סלקום לבדוק אמיתות דברי.אבקשכם לבדוק תלונתי .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר עיני בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
לאה - פניות הציבור
תגובה:
ראה בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה