פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מופרכים בחשבון הטלפון הסלולארי נושא התלונה:
סימוטקין יבגני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי עשיתי טעות ורכשתי מכשיר דור 3 K800 בחברת סלקום
אחרי שעברתי עם החברה הנ"ל הרבה צרות ובעיות הגעתי למסקנה שאני לא הולך להשתמש יותר במכשיר הזה. ואז הגיעה ההפתעה: פרט לחיובים על דור 3 20 ש"ח וחיובים על המכשירן עצמו התגלה חיוב חדש חיוב בגין הפרש בין תשלום חודשי מינימאלי בסך 43.29 ש"ח לבין תשלום בגין צריכה,חיוב שכאמור שלא נאמר לי כלום לגביו והוא לא נשמע לי הגיוני.
כספי סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציגת חברתנו יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה