פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום לא מכבדת את הלקוחות הוותיקים שלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח סלקום בעל וותק של 8 שנים, עם 7 קווים. לפני כחודש וחצי התקשרתי לשירות הלקוחות של חברת סלקום כדי לברר על תוכניות מוזלות ללקוחות ותיקים. מסלקום נמסר שאין תוכניות מיוחדות או הטבות מוזלות ללקוחות ותיקים, לפיהם כל התוכניות פתוחות ללקוחות חדשים, ואין הבדל מבחינת הזכאות להטבות בין לקוח שהצטרף היום או בין לקוח ותיק מאוד. בחברת אורנג’ ככל הידוע לי קיים הדבר, מה שבסלקום לא. בנוסף לזה, עם קבלת הפרטים על התוכניות המוצעות בסלקום לכלל הלקוחות, הבנתי שמדובר בתעריפים גבוהים מאוד ביחס לחברה המתחרה (אורנג’). כרגע אני שוקל מעבר לחברת אורנג’, אחרי 8 שנים של ביזבוז כסף (כך אקרא לזה) אצל סלקום. זה מה שיש לסלקום להציע, מול המתחרה שלה? אני מרגיש שאין טעם להמשיך אצל סלקום, ולסגור כל חשבונית ב-700 ש"ח לחודש..
אשמח לקבל תגובה מהנהלת החברה ואם וכלו לעזור לי בעניין

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
שלום רב,
לצערנו, מר פקר ציין מספר סלקום שגוי
לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתו
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת
בברכה,
סלקום ישראל בע"מ
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה