פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה לגבי החיוב הכספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מפרץ חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות היתה תקלה בטלפון שלי. הנצגיה והמנהל הציעו לי לשדרג את הטלפון לטלפון חדש. שאלתי מספר פעמיים אם התשלום היה זהה כמו הטלפון הישן. הם הבטיחו לי שכן, הדבר היחידי הוא שאני צריך להתחייב ל 3 שנים. לפני מספר ימים קיבלתי את החשבונית ובה הופיע תוספת של 19 ש"ח עבור חבילת גלישה בדור השלישי. התקשרתי לשירות הלקוחות של סלקום שם נאמר לי שאי אפשר לבטל את התשלום (למרות שניתן לחסום את השירות), אי אפשר גם לקחת טלפון אחר, ובמקרה שאני ארצה לעבור לחברה אחרת אני אצטרך לשלם 7,000 ש"ח קנס. אם הנציגה או מנהל הסניף היו אומרים לי שאצטרך לשלם 19 ש"ח נוספים מידי חודש לא הייתי משדרג את הטלפון. אינני גולש דרך הטלפון ואין לי צורך בשירות מסוג זה.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב עבור חבילת הגלישה בדור השלישי / החלפת לטלפון שאינו בדור השלישי /ביטול המחוייבות לסלקום ומעבר לחברה אחרת פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר הוס בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת - פניות הציבור
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה