פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום רוצה שאני לספוג את העלות של החודשיים נושא התלונה:
עקיבא אביחי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏פברואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר השנה שדרגתי 4 מכשירים בחברת "סלקום". המכשיר שאני שדרגתי היה מתוצרת סמסונג. שילמתי 19.90 ש"ח עבור המכשיר למשך 36 חודש.המכשיר שלי ורק שלי לא הייתה בו קליטה בבית שלי. פניתי הרבה פעמים לחברת "סלקום" הם בדקו את הנושא במשך חודשיים ןלאיר מכן הגיעו למסקנה שאכן אני צודק. והחליפו לי את המכשיר מחברת נוקיה. אני בקשתי מכשיר זה משום שלבן שלי שדקגתי למכשיר כזה והקליטה טובה בו. רק לפני חודש יליתי שאני משלם עבור המכשיר שהוחלף 24.90 ש"ח. נוסף לכך גיליתי שאני מחויב למשך 36 חודש מתאריך ההחלפה.
פניתי אל שירות הלקוחות דרך נציג שרות טלפוני השרות היה אדיב מאוד ובשני המקרים התוצאה הייתה עליך לפנות לחנות שבה בוצעה ההחלפה כלומר לחנות בחולון.
היום בבוקר היתי בחנות בחולון נציגת שרות הלקוחות הייתה אדיבה מאוד ואמרה שבדבר הזה צריך לטפל המנהל ואכן לאחר מספר דקות הגיעה המנהל . שוב סיפרתי את כל מה שהיה. הוא הסכים שאקבל את ההחזר של 5 ש"ח למשך 36 חודש ההפרש של מה ששילמתי בתחילה למה שאני משלם היום. אבל בשום פנים לא הסכים לבטל את החודשיים הנוספים שעליהם חויבתי. כל ההסברים שבתקופה ההיא המכשיר לא היה תקין ולכן נעשתה ההחלפה לא הועילו. המנהל התעקש על המונח שנעשה שדרוג ולא החלפה.
לדעתי אני לא אמור לספוג את העלות של החודשיים.
אודה לכם מראש על טיפולכם.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
שלום רב,
לצערנו, מר אביחי ציין בפנייתו מספר סלקום שגוי.
לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתו
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת
בברכה,
סלקום ישראל בע"מ
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה