פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה,רמאות, וסתם יחס מבזה ליד שמאכילה אותם. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו כבר שנים נמצאים בסלקום אני ומשפחתי(יש לנו 6 מכשירים וכולם מחוברים לסלקום). והיום בפעם הראשונה חוויתי יחס מזלזל כל כך מחברה שאמורה להתיחס ללקוחותיה בכבוד. נציג הגיע אל משפחתי הבייתה ושכנע את אמי תוך שהוא משקר לה בקשר לתנאי העסקה(דברים כמו 20 שקלים לחודש ואת יכולה לגלוש 24 שעות ללא עלות נוספת, או טענה שיש לו את כל המכשירים שיש גם בסלקום ושקניית המכשיר לא מחייבת אותנו בכל דרך לסלקום). אמי רכשה 2 מכשירים. אחד דור שלישי ואחד שני לי ולאחותי. כששלי ניזוק פנינו לסניף סלקום כדי לתקנו(היה צריך רק להחליף פאנל). לאחר שחיכינו בתור כשעתיים הגיע תורנו להכנס לאשנב ולהפתעתנו כבר היה שם לקוח. הנציגה אמרה לנו למצוא את מנהלת המשמרת ולדבר איתה. עד שאיתרנו אותה עברה עוד כחצי שעה ואז היא פשוט אמרה "להכנס לאשנב הבא שיתפנה" כשעשינו כך טענה הנציגה באשנב שהיא אינה יכולה לשרת אותנו בלי שזה תורנו. התווכחנו איתה בנסיון להסביר לה שמנהלת המשמרת שלה שלחה אותנו ורק לאחר שסירבנו לפנות את האשנב היא "הסכימה בטובה" לשרת אותנו! הראתי לה את המכשיר וביקשתי להחליף פאנל. בתגובה היא התקשרה לטכנאי ושאלה אותו כמה זה יעלה(ידענו שזה יעלה לנו כסף כיוון שאין לנו ביטוח-רק רכשנו את המכשיר שבוע לפני). כשסיימה לדבר איתו תגובתה הייתה "זה יעלה 150 שקלים". הסכמנו ואז לפתע היא אמרה "פחות או יותר. זה יכול לעלות קצת יותר אבל לא משמעותית" כשהתעקשנו לקבל את הסכום המדויק של עלות התיקון כתבה הנציגה אי מייל לטכנאי. 20 דקות אחר כך כשלא נתקבלה שוםתגובה ואנחנו מחכות (ולהזכירם סלקום היקרים שכצרכנים יש לנו זכות בחוק לדעת את הסכום המדוייק כולל מעם וכולל גם אגורות) החלטנו לוותר על התיקון ולהשאר עם פלאפון שבור.
מעבר לשקרים לרמאות וליחס הבזוי אתם צריכים להתבייש גם על מעבר על החוק. שום חברה שמכבדת את עצמה לא הייתה עונה "זה בערך פחות או יותר אבל לא משמעותית" ללקוח שמבקש לדעת את הסכום! היינו עוזבים את סלקום אבל גם הנציג שמכר לנו את הפלאפונים שיקר ואנחנו דווקא כן מחוייבים לסלקום.
מצער אותי מאוד לדעת שאחרי שנים שאנחנו מחוברים אליכם זה היחס.
אני את שלי הבנתי.. ברגע שאוכל אעזוב את החברה לחברה שמכבדת את עצמה קצת יותר.
עלבון ,בזבוז זמן ,כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גברת סולומון בקשר ל]נייתה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה