פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של מוכר של חברת סלקום שלא דאג להודיע על שינוי במחיר b נושא התלונה:
אבוקסיס ברג'יט שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏27 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 טלפונים מדגם נוקיה 3360 בעלות 19.90ש"ח לחודש .כאשר התברר לי שלאחד אני צריכה גירסה בצרפתית ,חברת סלקום נאותה להחליפו ללא תוספת מחיר,(כך לפחות נאמר לי ע"י המוכר) לדגם 8260 והחתימה אותי בטופס החלפה. ואכן במשך 15 חודשים חוייבתי לפי 19.90ש"ח ע"י חב’ סלקום.
חברת סלקום הבחינה (לאחר 15חודשים) שלמעשה היא טעתה בטענה שדגם 8260 הנו משופר שעלותו 59.90ש"ח לחודש והחליטה לחייב אותי ב-59.90ש"ח מחודש ינואר 2003 והלאה. כאשר ביקשתי לברר את פשר הדבר,הוסבר לי כי אכן טעו וביקשו ממני לעיין בטופס ההתחייבות בו אני חתומה,ואינני מכחישה שאכן הוחתמתי בלא מודעות ובתום לב על הסכום הגבוה יותר.
אי לכך,ומאחר ואין לי צורך בפעלולי הדגם המשופר (הרי רק בקשתי מודל בשפה הצרפתית) הצעתי לסלקום אחד משני פתרונות. א. שתספוג הלאה את ההפרשים עד תום ההתקשרות. ב. לזמן אותי אליהם למציאת פתרון אחר או ביטול ההתקשרות (נשארו עוד 21חודשים עד תום ההסכם
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור, ס שם ותפקיד:
שלום רב, לצערנו, גב' אבוקסיס ציינה בפנייתה מספר סלקום שגוי. לפיכך אין באפשרותנו לבדוק את מהות פנייתה נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בברכה, סלקום ישראל בע"מ תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה