פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס על יציאה מתוכנית שאין לה מסמך ולא חתימה נושא התלונה:
יעקב שמעון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
שרות לקוחות בטלפון כתובת:
שרות לקוחות בטלפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לצוות סלקום אבקש את תשובתכם: לפני מיספר חודשים פנתה אלי נציגת סלקום לנייד שלי והציעה לי לדבר בתשלום חודשי קבוע שאצתרך לשלם אותו גם אם לא אגיע לתעריף שמחייבים אותי,אני מדגיש ועומד על זה שהנציגה לא אמרה לי שאני מחוייב למספר שנים למסלול "בתוכנית סלקום מקבלים יותר"וגם בנוסף היא אמרה לי שאני מדבר הרבה ובגלל זה היא מציעה לי את התוכנית,ומדגיש שזאת שיחת טלפון בלי חתימה ויודע גם שאם תבדקו הקלטה אני צודק ואין אפילו מסמך,עם הזמן גיליתי שאני משלם הרבה כסף מיותר בלי להגיע לסכום התוכנית,התקשרתי לשרות לקוחות ונציגה אחרת ענתה לי התקשרתי כדי לשנות העסקה, התשובה היתה שאני צריך לשלם דמיי יציאה מהתוכנית שאת זה לא אמרה לי הנציגה שהכניסה אותי לתוכנית,ובנוסף היא אמרה לי שזה מה שסגרתי עם הנציגה והכל שקר וכזב אחד גדול, למי שמטפל בתלונה אבקש שתעביר את זה בהקדם לבדיקה אני יכול לבטל את ההוראת קבע שלי בסלקום דרך המחשב לא עושה זאת כי אני מאמין שאתם יכולים לבדוק את הנושא בכל האמצעים ויש לכם אותם כגון הקלטה של השיחה ומבקש שאותם נציגות יענשו על מרמה ושקר ומבקש שתחזרו אלי ותפצו אותי בנזק והעוגמת נפש שאותם נציגות גרמו
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בנושא פנייתו ונושא פנייתו טופל .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה