פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בחשבון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש אשתי קבלה שיחות טלפון מסלקום שאומרת שנציג החברה יבוא בערב להחליף לנו את מהמכשירים הסלולריים לדבריהם ללא שום תמורה,בערב הגיע הנציג וגם הוא נשאל מסםר רב של פעמים לגבי ההתחייבות לגבי המכשירים החדשים וגם הוא אמר שהם ללא תמורה.
הרי אין לנו שום צורך במכשירים חדשים ואין לנו כסף מיותר להוציא על מכשירים חדשים,
למיטב ידיעתי אשתי שהיתה בבית לא חתמה על שום התחייבות וגם הנציג נשאל שוב ושוב לגבי ההתחייבות ואמר שוב ושוב שאין שו התחייבות
להפתעתי בחשבון האחרון חויבתי עבור המכשירים החדשים בסך 44 ש"ך כפול 36 תשלומים
אני שוב מדגיש אין לי שום צורך במכשירים חדשים ,מה עוד שבחשבון מתברר שגם המכשירים הישנים עדיין פעילים
לשאלתנו לגבי הנדיבות הרבה של סלקום ענה לנו הנציג "אלו מכשירים מדור חדש ואנחנו רוצים שתתקדמו יחד אתנו
בנוסף לכך אשתי התקשרה ובקשה ביטול של הורד איקונים טרוטונים וטיפקום. בסלקום ענו לה שהם בטלו את זה אך לא היו מוכנים לשלוח לה אישור על כך ,וכמובן בחשבון האחרון היה חיוב על כך
אני רואה במעשי סלקום גניבה מכרטיס האשראי שלי ומבקש לבטל את כל ההתחיבויות במיידי וכן לפצות אותי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שנגרם לי
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר רייזמן בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה