פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק מסלקום בעקבות שירות גרוע והתנהגות מבישה של עובדת סלקום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24 לדצמבר 2007 הייתי בסניף סלקום אשקלון לאחר שסיימתי טיפול טכני במכשיר עמדתי לפנות לנציגת שרות בעניין חשבון של סלקום. ביקשתי מאחד העובדות לצלם החשבון במכונת צילום שהיה בתוך האולם הכללי של סלקום היא אישרה לי אך המכונה היתה מקולקלת ולא יכלתי לצלם הגיעה עובדת אחרת בשם עינב ושאלה אותי מה אני עושה ליד המכונה (לציין שהמכונה עומדת בתוך האולם הכללי ולא בחדר אחר) אמרתי שרציתי לצלם קיבלתי אישור מעובדת אחרת אך המכונה מקולקלת ואז העובדת החלה לצרוח בהיסטיריה שקרן שקרן בנכוחות בני וחברו ובמקום היו קהל לקוחות רב אני איש מוכר מאד באשקלון בפעילות ציבורית המוכר כאדם ישר והגון נפגעתי קשות מהתנהגות נלוזה של העובדת פניתי אליה איך את לא מתביישת לדבר כך ללקוח קודם תבדקי ואחר כך תדברי אבל לך שום זכות להעליב אותי ולצעוק ליד כולם . במקום היו לקוחות שפנו אלי ואמרו לי איזה התנהגות מבישה של העובדת אני חשתי ברע כי יש לי לחץ דם גביהה ונפגעתי עד עומקי נשמתי מהעניין פניתי למנהלת יפעת אשר חשה כי אני לא חש בטוב התנצלה והביאה לי כוס מיים אני הגשתי תלונה בכתב על כל האירוע ומסרתי ביד למנהלת יפעת. הלכתי הביתה חשתי ברע כי הלחץ דם שלי עלה בצורה חמורה וכמעט פוניתי לחדר מיון.
למחרת הגעתי לסניף סלקום באשקלון ובקשתי להתנתק מהחברה מכל הפלאפונים שלי לציין שהדגשתי שבגלל התקרית חברת סלקום היא אשר הפרה את ההתחיבות כלפי לקבלת שירות הגון והולם והשרות בוודאי שאינו כולל צעקות הכפשות העלבות ופגיעה בשמי הטוב וכן גרמה לי לסכן את חיי ואת בריאותי בגלל שאני חולה בלחץ דם גבוהה. מאחר והיה לי מכשיר שנותרו עוד מספר תשלומים בקשתי לעשות לי חשבון על המכשיר על מה שנותר לשלם או לחילופין להחזיר המכשירים ולזכות אותי על ההפרש נציגת השרות שהיתה אדיבה התנצלה בפני על התקרית וניסתה לשכנע אותי להשאר בסלקום אך אני היתי נחוש בדעתי לאחר התקרית המכוערת לפרוש מסלקום מיידית. העובדת רשמה במחשב את דבריי. ואף שלמתי 72 ש"ח על מנת לאפשר לי להעביר המכשיר לחברת אורנג ואכן עברתי לחברת אורנג לאחר שהודעתי על ההתנתקות. שלמתי במשך חודשים את החובות שהיו לי בסלקום והודעתי לחברת האשראי על ביטול ההרשאה לסלקום. אך להפתעתי הרבה למרות שהתנתקי מסלקום קיבלתי חשבונית כאילו לא קרה דבר ולהמשיך לשלם למרות שאני כבר לא שייך לסלקום על מסגרת העיסקה שהיתה לי עם סלקום. פניתי לסלקום וביקשתי לפעול בהתאם לבקשתי להתנתק מסלקום והדגשתי שחברת סלקום היא שהפרה את ההתחיבות כלפי במתן שירות הולם ועל כך שגרמה לי עוגמת נפש ואפילו סיכנה את בריאותי.. בקשתי לסיים ההתקשרות עם סלקום בצורה מכובדת לאחר 12 שנה כלקוח נאמן לסלקום. מבחינתי העובדת עינב אינה מעניינת אותי שסלקום תפעל כלפייה כנדרש איני רואה בה צד לעניין היא בשבילי נצגת סלקום והבעיה שלי עם סלקום ולא עם עינב לכן סלקום הוא שהפר ההתיחבות כלפי ולא אני!! אך מחברת סלקום מוסיפים חטא על פשע מאלצים אותי להשאר בכח בחברה ומאיימים בתביעה על הפרת התחיבות
וזו שערוריה ובושה וחברה לחברת סלקום המנסה להתעמר באזרח הקטן המתמודד מול חברה גדולה כמו סלקום ואמורה להתנהל בצורה מכובדת והגונה.
אני מבקש לסיים הנושא בצורה מכובדת והגונה ולא לאלצני להגיש תביעה בבית משפט על עוגמת נפש ונזק בריואתי
סיכון בריאותי סוג הנזק :
לסיים את הנושא בצורה מכובדת והגונה ולא לאלצני להגיש תביעה בבית משפט פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה