פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות ושרות משפיל וגרוע נושא התלונה:
אברהמוב ליאת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי כבר הרבה שנים מספר טלפונים ברשת של סלקום
בקיץ האחרון התקשרתי ושאלתי מספר פעמים אם יש איזה שהם תוכניות בחשבון שלי
הם אמרו שאין.
לפני כחודש וחצי גילתה בתי (במקרה ) שאנחנו מחויבים בחבילת מוסיקה(שאף אחד מבני משפחתי מצהיר שלא ביקש אותה)
כשהתקשרתי לסלקום ענתה לי הבחורה בחוצפה וברמה שרותית גרעה ומשפילה שהחבילה הזאת ממאי 2007,
ואם לא ראיתי את זה בחשבונית זו בעיה שלי !!!
זה שלא ביצענו את זה זה לא ענינה!! והיא לא מבטלת את זה וכמובן שלא רטרו (כמו שביקשתי)
ביקשתי שיחזור אלי מנהל , ואף מנהל לא חזר..
אחרי חודש קיבלתי עוד פעם חשבונית עם אותו חיוב.
התקשרתי שוב וביקשתי שוב בכיר אחראי, הפעם כעבור מספר שעות חזר אלי בכיר בשם דוד שהודיע לי בצורה מאד משפילה שאני לא דוברת אמת ולא היו שיחות כאלו מעולם ואין סיכוי שיבטלו לי את החיוב עם החבילה הנ"ל. הוא התנהג בצורה מאד בוטה ומשפילה .
ושוב ביקשתי מנהל ושוב שעתיים אחרי זה חזר אלי בחור בשם אבי שהפעם בצורה פחות בוטה הודה שהיו שיחות ממני לסלקום אך אם אני לא ראיתי בחשבונית את החיוב זו בעיה שלי ואם אני מצהירה שלא בצעתי את החבילה הזאת זה לא מע ניין אותו בכלל, אין שום סיכוי שהוא יזכה את חשבוני עם החבילה הנ"ל,
כשהסברתי לו שאני מרגישה שסלקום משדרת חוסר אמינות וחוסר שרותיות , הוא ביטל טענה זו במחי יד.
בלגלוג הוא הודיע לי שאני סגורה בחבילות בסלקום ולכן לא משתלם לי לעבור לחברה אחרת בקיצור אני צריכה לבלוע את הגלולה המרה ואין מה לעשות.
עוגמת נפש עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גברת אברהמוב בקשר ל פנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת פניות הציבור
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה