פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופקע בגין שימוש באינטרנט שלא מדעת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.1.07 שלחו לי הודעה שאני צריך לשלם יותר מ90 ש"ח על שימוש באינטרנט חיצוני דרך המכשיר הסלולרי .
התקשרתי לחברה לברר זאת ואמרו לי שהחיוב הוא 160 ש"ח על השימוש באינטרנט באותו לילה.
הסברתי להם שאיני יודע במה מדובר ושלא גלשתי באינטרנט דרך המכשיר מפני שהייתי בבית ויש לי אינטרנט מהיר במחשב ואיני צריך להשתמש באינטרנט הסלולרי. אך אמרו לי שאין מה לעשות ואני צריך לשלם זאת.
ביקשתי לדבר עם מנהלת ואמרו לי שמנהל כבר התקשר אלי למחורת.
התקשרה אלי מנהלת ששמה "לי". מצוות אינטרנט . והסבירה לי שאין הרבה מה לעשות ושהיא יכולה לפצות אותי בדקות אוויר אשר לא שווים לסכום של 160 ש"ח. וסירבתי להענות להסכם זה . ואמרתי לה שאיני מעוניין בפיצוי של דקות זמן אוויר.
ושאני רוצה שיבטלו את החיוב. ואמרה לי שאין אפשרות כזאת ואצטרך לשלם.

אמרתי לה שאיני מוכן לשלם ושתנתק לי את האינטרנט החיצוני שאיני רוצה אותו כלל . ולא ידעתי שיש אפשרות כזאת בפלא שלי (אינטרנט חיצוני).
היא אמרה שהיא מבטלת ושכרגע זה מבוטל האינטרנט .
ביקשתי ממנה לנתק אותי מרשת סלקום והיא אמרה שאינה יכולה דרך הפלא ושאני צריך לגשת למרכז שרות.
שאלתי אותה מדוע היא לא ביקשה ממני פרטים מזהים בתחילת השיחה ובכל זאת ניתקה את האינטרנט .
אז היא אמרה שהיא לא ניתקה . אמרתי לה שהיא כן אמרה שהיא ניתקה כנזכר לעיל.
ואז אמרתי לה שמיצידי היא יכולה לקחת 200 ש"ח בחיוב אם זה מה שעושה לה טוב על הלב.
לבסוף חייבו אותי ב160 ש"ח.ולא נתנו לי פיצוי.כנראה ציפו שלא אתלונן.
זה ממש גרם לי לעוגמת נפש ,ביזבוז זמן וכסף בתור היותי סטודנט בשנה א.(תקופת מבחנים).

איני מבין איך חברה שמכבדת את עצמה יכולה לפגוע בלקוחותיה.
איני מבין איך בכלל שמו אותי עם אופציה לחיבור לאינטרנט רגיל דרך הסלולרי מבלי לקבל את אישורי..וללא הסבר בקניית המכשיר שיש אופציה שעולה הרבה כסף אם מתחברים לאינטרנט חיצוני דרך המכשיר.
לכן יש תלונות לציבור רק בגלל מקרים כושלים של מערכות גדולות אשר
חושבות שלקוחותיה שייכים לה. .
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ישורון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה