פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר לאור התנתקות מהחברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש דצמבר ישבתי בביתי עם נציגת שרות עסקי.
ביררתי מה התשלום שאני אמור לשלם אם אעזוב את החברה.
עברנו חשבון חשבון והגענו לסיכום שהחוב הוא 6,100 ש"ח.
עברתי לחברה אחרת בעקבות החוק החדש ולאחר חודש קיבלתי לשלם מחברת סלקום מעל 9,000 ש"ח.
סלקום מתכחשת לדברי הנציגה ומחייבת אותי בסכום מעל 9,000 ש"ח.
כל ניסיונותיי להבין כיצד הסכום קפץ ב 50 אחוז נותר ללא מענה.
ביקשתי את כל החוזים שעל סמך זה הם חייבו אותי ב 9,000 ש"ח וכל בקשותי נענו בשלילה.
האם ניתן לחייב אותי בסכום שונה ממה שדובר עם הנציגה שהייתה בביתי? (חוץ ממני שמעו את דבריה עוד חמישה אנשים)
האם ניתן לחייב אותי לשלם בלי להראות לי את החוזים?
הנציג שרות העביר אותי למחלקה הפיננסית והם העבירו אותי חזרה לנציג השירות האם זה הדרך להראות לי איך לא לחזור לחברה כזאת?

אשמח לקבל תשובה וסיכומי חוזים שעליו אני חתום

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נועה פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר הורוביץ חיים בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה