פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן במתכוון -אי הצגת תנאי עסקת מכר מרחוק בעת ביצוע עסקה טלפוניתd נושא התלונה:
סילם גלי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי גלי לקוחה של חברת סלקום מעל ל- 10שנים,לפני כחודשיים פניתי לחברת סלקום בבקשה לנתק את המכשיר שברשותי ולעבור לחברה אחרת ובתגובה הנציגה הציעה לי מגוון של מסלולים וזאת על מנת שלא אעזוב את חברת סלקום כשבמהלך כל השיחה שלי איתה היא לא הזכירה ולו במילה אחת על התחייבות לתקופה כלשהי שאני אמורה להתחייב מול חברת סלקום,לבסוף הצטרפתי למסלול הכולל 300 דקות בעלות של 120 שקלים.
כעבור חודש שוחחתי עם נציגה אחרת על מנת לשנות שוב את המסלול וזאת לאחר שגיליתי שכאשר אני עוברת את ה300 דקות אני מחויבת בעלות גבוהה לדקת שיחה ,הנציגה לא הצליחה למצוא מסלול אחר עבורי,מאוחר יותר פנתה אליי מעיין-אחראית משמרת והיא הציעה לי מסלול אחר שתנאיו היו 600 דקות שיחה ב200 שקלים וגם בשיחה זו מעיין לא ציינה בפניי שאני אמורה להתחייב לחברה לתקופה.
בתאריך 18/02/08 התקשרתי לחברת סלקום לבדוק אפשרות לצרף גם את החבר שלי לאחד מהמסלולים שסלקום מציעה ורק בשיחה זו התברר לי שחברת סלקום מכניסה את לקוחותיה להתחייבויות עבור המסלולים המוצעים.
מהרגע שנודע לי על העניין ניסיתי לקבל תשובות במספר שיחות שניהלתי עם נציגי ומנהלי סלקום על דבר המרמה ועל כך שהוכנסתי להתחייבות ללא ידיעתי וללא נתינת הסכמתי לכך נתקלתי באטימות זלזול חוסר התייחסות התחמקות מלקיחת אחריות והפלת האשמה עליי כשבפועל הם אלה שביצעו את העבירה כנגדי-זה המקום שלי להביע את שאט הנפש שלי מחברת סלקום ומהתנהלות הכוחנית של נציגיה אך בכוונתי לא לוותר ולהילחם על צדקתי ולפנות לכל המוסדות הנוגעים בדבר:
באתרכם,המועצה הישראלית לצרכנות,רשות ההסתדרות לצרכנות,איגוד הצרכנים בישראל הבלתי תלוי ולמשרד התקשורת.
העובדה שבשיחה הנציגה לא הזכירה כלל ולו במילה אחת לגבי התחייבות שאני אמורה להתחייב זו העלמת מידע מהלקוח ובכך חברת סלקום הטעתה אותי מעבר לזה שההתנהלות הזו אינה חוקית ויש כאן משום עבירה על חוק הגנת הצרכן נציגי חברת סלקום בשיא חוצפתם טוענים במרמה שיידעו אותי על ההתחייבות ושאני זו שהתחייבתי למשך 36 חודשים בחברתם וזהו פשוט שקר ואי אמירת האמת כשבפועל והאמת היא שהנציגה של חברת סלקום שצירפה אותי למסלול לא "טרחה" ליידע אותי כלל על ההתחייבות.
לא ייתכן שקורה מצב שחברה כזו או אחרת תכניס לקוח להתחייבויות ללא ידיעתו וללא נתינת הסכמתו לכך-זו עבירה על החוק.
נציגי חברת סלקום פעלו שלא מתום לב וכעת אני זו שצריכה לרדוף אחריהם על מנת לתקן את הטעון תיקון שהם בעצמם גרמו ולעבור מסע ייסורים עם נציגים שלא מוכנים להודות על ההטעיה שלהם ולהעלמת המידע מהלקוח -זו התנהגות לא ראויה בטח לא לחברה שמתיימרת להיות מכובדת כחברת סלקום .

עוגמת נפש ביזבוז זמן סוג הנזק :
טיפול הוגן הגון ומכובד לאלתר ע"י החברה ולתקן את המעוות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גברת סילם בחודש מרץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה