פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בשירות ! נושא התלונה:
שטרסברג יוחאי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לי ולאשתי שני מכשירים המחוייבים בחשבון אחד.
ניגשנו למרכז השירות סלקום באזור התעשייה בחולון כדי לברר איך אנחנו מפרידים את המכשירים כך שכל מכשיר יהיה מחוייב בחשבון בנק אחר.
ניתן לנו טופס הוראת קבע בבנק וייפוי כח שנחתם במקום. ע"י אישתי בשביל שלא תגיע שוב .
אני הגעתי עם הטופס החתום ע"י הבנק למרכז השירות באיור התעשייה בחולון, ונכנסתי ע"פ התור.
מכאן החל מסע החוצפה:
הסבירו לי דברים חדשים שלא נאמרו בפגישה הקודמת.
מכיוון שברשותי מכשיר ספיריט לרכב ואין לי התחייבויות נוספות על המכשירים , ומכיוון שאני רוצה להפריד את המכשירים לשני חשבונות שונים עליי לשלם את מכשיר הספיריט שניתן לי בחינם בחשבון הראשון.
שאלתי : למה אינכם יכולים להעביר את החיוב ע"פ הנוהל הקודם לחשבון החדש ולהתנהל כרגיל??? והתשובה הייתה ככה זה בסלקום אין אפשרות.
ביקשתי שיבוא נציג בכיר ויסביר לי למה השינוי כרוך בתשלום .
הנציגה היתה דינה המנהלת האחראית באותו יום .
עוד לפני ששאלתי שאלה היא פנתה ואמרה לי : אינני מוכנה שתקליט אותי !
מוזר שהמנהלת האחראית " דינה " לא זיהתה את המכשיר שברשותי ואיננה יודעת שהוא לא יכול להקליט או לצלם !

מי מקליט אותך??? מה התוקפנות הזו ???? ממי את חוששת ????

אותה "מנהלת" החלה להסביר לי למה אי אפשר לחייב את החשבון תוך כדי הרמת קול , והסברים לקונים .
אני לא הבנתי מה הבעיה ומדוע אי אפשר לחייב את המכשיר בחשבון חדש.
אבל המנהלת ממשיכה בשלה ואינה מוכנה להסביר .
אבל היא הציעה הצעה נוספת שתאפשר את רצוני בחיוב החדש , והתעקשה לומר שהאישור לכך יהיה בצורה פרונטלית מול אישתי , וזאת למרות שבפגישה הראשונה צולמה תעודת הזהות של אישתי וכן חתימתה על כל המסמכים הדרושים. למרות הפצרותיה הרבות של המנהלת התקשרתי לאישתי כדי לאשר את הצעתה הקולנית. אך היא התנגדה לכך דרשה שאשתי תתקשר ל *123 ותוסיף את שמי.
מאותו רגע השירות הפך להיות קולני ובלתי נסבל מצד המנהלת דינה.
היא אמרה שהיא באה לקראתינו ואנחנו לא מעריכים אותה מספיק וזה ממש ממש פוגע בה : ציטוט לדבריה.
היא יצאה מהחדרון ואני אמרתי לה תודה רבה לך שלום !
התודה שלי לא מצאה חן בעיניה והיא דרשה מאותה נציגת שירות להפסיק את הטיפול בי, ועוד הכניסה את השומר להוציא אותי מהחדר.
אני ביקשתי להמשיך לסדר את עניין החיוב אך השומר דרש את יציאתי מהמקום.

תגידו לי זה סלקום או קן הקוקיה??????????

אני באתי מהבנק כדי לסדר אישור כחוק ובתוקף ע"פ דרישה של נציג החברה מפגישתי הראשונה, ויצאתי בליווי שומר בפגישתי השניה.....

אני אזרח תמים שמשלם את חשבונות סלקום כראוי מוצא את עצמי נזרק מהמרכז על לא הבל בכפי ........

אינני מתכוון לשתוק בעניין זה ואתבע כאן את האחראים לעניין זה.
לא יכול להיות דבר כזה שאני מגיע לסדר לעצמי את חיובי מכשיר הסלקום שלי, ומוצא את עצמי מובל ע"י שומר , וזאת בגלל טירוף וחוסר סבלנות של מנהלת אחראית במרכז השירות והמכירה בחולון.

עלבון סוג הנזק :
לחייב את האחראית באובדן יום עבודה והתנצלות בפניי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שטרסברג בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה