פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון לבטל עסקה לפני תום 14 יום מביצועה ולאחר מכן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
1. לאחרונה ביצעתי עסקת שדרוג בה קיבלתי 2 מכשירים מדור 3 של חברת נוקיה, ביוזמת חברת יורוקום, שבצעה שיחת טלפון אליי ושלחה אשת שיווק לביתי.
2. במהלך השיחה עם אשת השיווק הדגשתי כי אין אני מתעניין באופן מיוחד בשירותים מתקדמים של מכשירים ניידים כגון מצלמה מתוחכמת או סאונד רדיופוני מדוייק אלא, בשירות בסיסי של ניהול שיחות ושליחת הודעות, ובעלויות שימוש אטרקטיביות.
3. הוצעו לי 2 עסקאות. באחת אני רוכש מכשיר יחיד ובשניה שני מכשירים. שניהם מדור 3.
4. שאלתי מה הפרש העלויות בין העסקאות. התשובה הייתה, כי ההפרש הוא של 7 שקלים בסך הכל במידה ואני עושה שימוש בשני המכשירים, ומנצל גם את המכשיר השני ומדבר במעל ל 200 שקלים בחודש.
5. לאורך הפגישה ויישום העסקה לא דובר עמי כלל על חבילת אינטרנט, בה מחוייב כל מכשיר דור 3, ובמקרה שלי, חבילה כפולה, עקב רכישת 2 מכשירים, ולא אחד.
6. בסביבות השעה 21:00 ביום ביצוע העסקה, פסק המכשיר הישן שלי לתקשר עם הרשת ואחד המכשירים החדשים היחל לתקשר עם הרשת וכך, ורק כך, התאפשר לי לבצע ולקבל שיחות ממכשיר נייד.
7. לאחר פחות מ 14 יום מביצוע העסקה, החלטתי כי אין אני מעוניין בה וברצוני לבטלה. ניגשתי למרכז השירות בקניון רחובות.
8. לאחר שיחה עם איש שירות במקום, דיבר זה עם מישהי בכירה ממנו וזו החליטה לתת לי לנהל שיחה עם אשת השיווק מטעם יורוקום, זאת לאחר שנאמר לי כי אינני יכל להחזיר את המכשירים, שכן אלו משומשים. אני יכל לעשות זאת בעלות מסויימת, של מעל ל 200 שקלים עבור כל מכשיר.
9. בשיחה עם אשת השיווק של יורוקום, אמרה זו כי הבהירה לי ביום ביצוע העסקה, כי רק במידה והמכשירים חדשים אוכל להחזירם במסגרת 14 הימים הראשונים שלאחר ביצוע העסקה, ללא עלות, וכי אמור הייתי להשתמש במכשיר הישן שלי לביצוע שיחות וכו'. הוסיפה ואמרה כי יכל להחליף דגם ללא עלות נוספת, וזאת עליה לסכם עם המנהל שלה, על אף העובדה כי המכשירים כבר משומשים.
10. בלית ברירה, למרות שציינתי כי לא נתנה לי האפשרות להשתמש במכשיר הישן שלי, ומתוך אי רצון לשלם מכיסי עלות של למעלה מ 400 שקלים על מנת להחזיר את המכשירים, לא ביצעתי ביטול עסקה, באותה העת.
11. לאחר תום 14 יום מביצוע העסקה, התברר לי בשיחה עם חבר שמתמצא בתחום, כי עבור כל מכשיר מדור שלישי קיימת עלות אוטומטית של חבילת גלישה באינטרנט.
12. במטרה לבטל את עסקת שני המכשירים שלי, ניגשתי שוב אל מרכז השירות ברחובות. הפעם נחרצות, אמרו לי אנשי השירות על בכיריהם, כי אין באפשרותי לבצע ביטול עסקה שכן עברו 14 הימים הראשונים.
13. נתבקשתי לחזור ביום למחרת, לאחר שאיש השירות יבצע עבורי בירורים בנושא וינסה לרצות אותי בהטבה כזו או אחרת.
14. לא חזרתי ביום למחרת מטעמים שונים אך לאחר כשבועיים, שבתי למרכז השירות ברחובות, ולאחר הצגת פרטיי העסקה וסיבות רצוני לבטלה, קיבלתי הצעה להטבה, לפיה עבור כל 200 שקלים שאשלם בחשבון אזוכה ב - 20 שקלים. הטבה זו שהוצעה לי טובה למשך שנה.
15. בשלב זה ביקשתי לחשוב על העניין בטרם אקבל החלטה.
לסיכום:
• ברור לי, כי המשווקת מטעם חברת יורוקום לא חשפה בפניי את כל פרטי העסקה מבחינת עלויות מכשירים וחבילותיהם. ברור לי גם כי קיימת סתירה מסויימת באפשרות להחזיר מכשיר משומש על מנת להחליף דגם, לעומת אי מתן האפשרות להחזירו ולבטל עסקה במסגרת 14 הימים שלאחר ביצועה. הצורך של אשת המכירות לדבר במיוחד עם המנהל שלה על מנת שאחליף מכשיר, יוצר בי תחושה כי הדברים נעשים "מתחת לשולחן" ולא כחלק אינטגרלי ולגיטימי בביצוע עסקה מסוג זה.
• שלא לציטוט, נאמר לי על ידי שניים מתוך שלושה אנשי שירות לקוחות עמם שוחחתי בנושא, כי משווקי יורוקום יוצרים בעיות רבות עבור סלקום בשיטות המכירה שלהם. נתון זה לכשעצמו אמור לעורר את תשומת לבכם. אני כלקוח לא רואה שום הבדל או פער בין אנשי סלקום או יורוקום, כשמבצע רכישה של מכשיר מטעם חברת סלקום, ופער זה לא אמור להיות מענייני.
• הטבה כזו שהוצעה לי במרכז השירות ברחובות, על מנת "להחזיר" לי את ההוצעה הלא מתוכננת של חבילות הגלישה, אינה הוגנת. היא תלויה בעלות התשלום החודשי של החשבון שלי, שהוא דינמי, ומהווה לטעמי "כיבוי שריפה", ולא פתרון לבעיה.
• אני מצוי בתחושה כי ביצעתי עסקה מול אנשים, שבחלקם, אינם בעלי מחוייבות כלפי תנאים כתובים וברורים, וכלפי הלקוח שלהם. עסקה עם חוקיות משתנה לפי ראות עיני המשווק ומילוי צרכיו ברגע נתון, שיוצרת תחושה של "קומבינה" ולא ביצוע עסקה לגיטימית.
• לאור דרך השתלשלות האירועים, ברצוני לבטל את העסקה למרות תום 14 הימים שלאחר ביצועה.

בתודה מראש
איתי קרדוד
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר קרדוד בחודש מרץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה