פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לשירות הלקוחות של סלקום בשיחת טלפון לברר לגבי תעריף של סלקום חו"ל קיבלתי תעריף שהיה מקובל עליי אבל הפלא ולפא שקיבלתי את החיובים הבנתי שהתעריף שונה ממה שהובטח לי (כפול!!!!!!!!!!) שפניתי למוקד שירות הלקוחות קראו לי שקרנית בדרך מאוד מנומסת הועברתי לשיחת מנהלת צוות שחיכיתי לה כמעט שבוע עד שנתנה לי שירות ואז העבירה אותי למנהלת המודק שגם לה חיכיתי שבוע שתחזור אליי אחרי 7 ימים שחזרה הציעה לי 10% זיכוי אחרי ששילמתי פי 2!!!!!!!!!!!!!
ביקשתי להגיע ללישכת המנכ"ל התעקשה שאני אצור עימם קשר במקום שהם ייתקשרו אליי (אחלה שירות) ביקשתי שתשלח לי את המספר בsms וממש קיבלתי אותו אני עדיין מכחה לו
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
הטיפול בלקוח נסגר תגובה:
הטיפול בלקוח נסגר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה