פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת סלקום גבתה במשך שנים מאיה מבוגרת כסף לא מגיע להם. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נציגי שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מדוע יש הודעה שבית העסק דורש מספר ת.ז שהוכנס כבר?!
ליהודית נגנב הנייד ליפני כ- 5 שנים, בעקבות זה הלכה לנציג פרונטלי בשל העובדה שהיא אישה מבוגרת שלא מבינה את הדו"ח החודשי שנשלח אליה. נאמר לה אין ביטוח. היא רכשה מכשיר חדש והחליפה מספר. כיום כ- 5 שנים לאחר מכן מתברר שסלקוטם גובה ממנה סכום של 60 שקלים כל חודש על המכשיר הישן. יש לציין שמאז הוחלפו עוד פעמיים המכשירים וכל פעם נאמר שאין ביטוח. חשוב לנו לדעת איך יתכן שהגברת מחליפה מספר פעמיטם מכשיר מנהלת איתכם עיסקאות פרונטליות ודמי הביטוח (ככביכול שאין כמו שנאמר ב- 2003) עדיין ממשיכים לרדת. בבירור שנעשה עם מוקד סלקום לא ניתן שום מענה והם לא יכלו להשיב על התשובה הפשוטה איך יתכן שבמשך 5 שנים גוביםפ דמי ביטוח על מכשיר שלא קיים בכלל בידיעה שהלקוחה החליפה מספר פעמים את המכשיר. מנהלת שירות בשם מיטל ממן ממוקד באר שבע לא יכלה להמציא שום מסמך שעליו חתמנו היא גילתה יחס קר ולא מתפשר בנושא ולא יכלה להמציא שום תשובה הגיונית איך הם גובים במשך 5 השנים חשבונות בידיעה שאין לה את המכשיר. היא ניסתה להעמיד את האישה במבוכה כשענתה שלא מופעי לה שום בקשת ניתוק עקב גניבה...נו באמת? זאת תשובה? הרי ברור שהגברת ניתקה מחשש שינהלו שיחות מכשירה. בקיצור שום מענה לא ניתן הנציגים לא ידעו מול מה לבדוק את התלונה ולא היה להם כל מענה. הגברת חייה על קיצבת קשישים ולא בריאה אנו רואים בכך ניצול מדרגה ראשונה... התלונה תפריח כנפיים ואין בכוונתנו לעבור על סדר היום. נכון להיום התלונה בבירור מול עו"ד ונעשתה פניה להפקת התכנית של אמנון לוי שנענה לדרישותנו לבדוק את העניין בייסודיות... יתרה מכן. בתה של הגברת עומדת כרגע מול תביעות עם סלקום עקב העובדה הפשוטה שבמשך 3 חודשים האחרונים בהם היתה לקוחה של סלקום. שונה לה המסלול בלי הודעה מוקדמת והחשבונות הכפילו את עצמם. שוב אין בכוונתנו לעבור על זה בשתיקה במיוחד שלא ידעו נחת מחברה זו ששירותיה היו לקויים בחסר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' עמית בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה