פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר בהסכם ראשוני וזלזול לא יתואר בשרות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: בקשת פיצוי עבור נזק שנגרם

העברנו 4 קווי טלפון ששייכים לעסק המשפחתי שלנו, מחברת פלאפון לחברת סלקום.
לאחר בירורים רבים בכל החברות הסלולאריות, השוואת תנאים ותשלומים החלטנו להעביר את 4 הקווים לחברת סלקום (וחשוב לציין שלא בגלל שהתנאים היו יותר טובים אלא כי חשבנו שהחברה עצמה יותר טובה ומשתלם לשלם קצת יותר מתברר שטעינו). כשהגענו לחתום על ההעברה, פתאום נודע לנו שהתנאים הם לא בדיוק מה שאמרו לנו מראש, אלא הרבה פחות טובים עבורנו. כיוון שהעברנו קווים ששייכים לעסק משפחתי, הטרחנו את כולם להגיע אחרי שעות עבודה קשות, ויתרנו וחתמנו על ההעברה. בחרנו סוג מסוים של טלפון אך למחרת החלטנו להחליפו. הסוג שרצינו לא היה אצלכם במרכז השירות בקניון שבעת הכוכבים, הרצליה, נדרשנו לבוא בתאריך מאוחר יותר כדי להחליף את המכשירים.
בתאריך 20.1.08 הגעתי והחלפתי 3 מהמכשירים. בתאריך 24.1.08, בשעה 9:30 בבוקר לערך, נותקו 4 הקווים שהעברנו לסלקום. בשעה זו אני נכחתי בעבודה, ולא ידעתי על הניתוק. אחי ואבי שעבדו באותה שעה אצל לקוח, ניסו להתקשר לספקים ואל בני המשפחה, אך לא היו להם קווים. הם נאלצו לבקש מהלקוח אצלו עבדו באותו יום טלפון, כדי להודיע לנו על התקלה ושנדאג לתקן את המצב.
אחותי דיברה איתכם והתשובה הראשונה שהיא קיבלה היתה: "החזרתם את הקווים לפלאפון".
האם זו תשובה של חברה שמכבדת את עצמה? אם היינו מחזירים את הקווים לפלאפון, היינו טורחים להתקשר אליכם ולברר למה ניתקתם את הקווים?
לאחר מכן, נאמר שאני נמצאת אצלכם במרכז השירות בקניון שבעת הכוכבים. שאני מטפלת בנושא מול הנציג איציק, ואני מודעת לכל. אני הייתי בעבודה בשעות אלה, איזו חוצפה זו לאמר בטלפון שאני נמצאת במרכז השירות בשעה שזה ממש לא נכון?
בשעה זו הובא גם לידיעתי שהקווים לא פעילים. התקשרתי בעצמי למרכז השירות, השארתי הודעה שיצרו איתי קשר באופן דחוף כדי לדעת מה קורה ומתי יחזרו הקווים. איציק אמר לי שזה תהליך שצריך לבצע כשמחליפים מכשירים. התהליך הזה לוקח בין חצי שעה לשעה.
במשך שעות ארוכות ניהלנו שיחות רבות גם אני וגם אחותי עם נציגיכם, קיבלנו תשובות מאוד לא הולמות. היו נציגים שגם העזו להרים את קולם עלינו למרות המצב שבו העמדתם אותנו. נאמר לנו שאיציק והמנהל של מרכז השירות עובדים על הנושא וזה ייקח זמן. תוך כדי השיחות והבירורים לדעת מתי יחזרו הקווים, ניסיתי לברר גם מה דמי היציאה שלנו מכל העסקה הזו, ביקשו ממני פרטים מזהים כמו מספר כרטיס אשראי שיש לאבא שלי, אך מה לעשות? לא היתה אפשרות ליצור איתו קשר. ולמה?!
ביקשתי שיחזור אלי המנהל, אך המנהל לא טרח לחזור. באחת השיחות גם ביקשתי שייקחו שני מכשירי טלפון ויעבירו לאבי ולאחי שהיו באותו זמן בבית חיל האוויר בהרצליה שנמצא 5 דקות הליכה ממרכז השירות, אך נתקלתי בתשובה שלילית. בשלב זה אמרו גם שהקווים יחזרו רק בשעה 18:00. זה לאחר שאמרו שהתהליך לוקח רק חצי שעה. בסופו של דבר חזרו לעבוד 3 מהקווים בשעה 14:00. הקו שלי חזר לעבוד רק בשעה 12:45 למחרת. עדיין לא ברור לי למה הקו שלי היה מנותק. את המכשיר שלי לא החלפנו, אז למה ניתקו את הקו שלי ועוד לכל כך הרבה זמן?
ביום זה העסק הפסיד כסף רב כיוון שלקוחות לא יכלו ליצור עימנו קשר.
אנו דורשים פיצוי הולם עבור הפסדים אלה ועוגמת נפש זו.
איציק הבטיח להתקשר עוד ב-24.1.08 ולאמר לנו מה הפיצוי שנקבל מכם, אך טרח להתקשר רק בתאריך ה-3.2.08 ואמר שהפיצוי הוא ספא וארוחות ערב. זה אינו פיצוי הולם עבורי.
אני דורשת פיצוי כמו: שתינתן לנו האפשרות להוסיף 3 מספרים נוספים של סלקום לאותה עיסקה. כמו אלה שעברו מפלאפון, עם אותם תנאים והנחות. בנוסף דיבוריות רגילות לרכב ולא קבועות. (זה גם מה שהובטח לי לפני שהעברנו את המספרים וכשבאנו לחתום על הכל אמרו לנו שזה בלתי אפשרי). וכרטיסי זיכרון לפלאפונים.

אני רוצה לציין שהשירות שאנו מקבלים במרכז השירות מתחת לכל ביקורת. יחס מזלזל מאוד.

לסיכומו של דבר, אנו מצטערים שעשינו את הצעד ועברנו לחברת סלקום, אך לשמחתי החברות האחרות מוכנות לשלם את דמי היציאה שלנו כדי שנעבור אליהם, ואנו נשקול זאת בכובד ראש בהתאם לתשובתכם.

כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גברת צבוטרו בקשר לפנייתה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה