פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בשתי לקוחות,יחס מגעיל,מתן שירות לא הולם,אי מתן פיתרון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום פניתי עם אמא שלי למרכז שירות של סלקום בחולון.
לפני שהכנסנו את המכשיר לתיקון גיבנו את כל השירים הצילצולים והתמונות על כרטיס זיכרון.
לאחר שהוא יצא מתיקון החליפו לנו את המכשיר ממכשיר 6280 למכשיר 6288.
כאשר ניסתה אמא שלי להשמיע צילצול ניתנה הודעה ש"תבנית קובץ אינו נתמך".
הנציגה שטיפלה בנו ביררה אצל הטכנאי מדוע,והוא אמר לה שצריך להוריד מחדש את הצילצולים.
אמא שלי את כל הצילצולים שהיו(22 צילצולים) הורידה מאתר סלקום ושילמה על כולם.
הנציגה קראה למנהלת שלה.
המנהלת אמרה שהיא מוכנה לזכות אותנו ב30 שח שזה מעל ומעבר,הסברתי לה שזה לא הוגן מיכיוון שצלצול עולה כ6 ש"ח.
באותו הרגע היא החליטה שהיא סיימה לטפל בנו,היא קראה לי חוצפנית קטנה והחליטה שהיא לא מוכנה לזכות אותנו אפילו בשקל.
היא צעקה על אמא שלי ועלי.
היא התחילה לאיים עלי שאיתי היא לא מדברת יותר והיא תקרא למאבטח שיוציא אותי.אני חייבת לציין אפילו פעם אחת לא הרמתי את הקול בזמן שהיא צעקה עלי כאילו אני אחת החברות שלה.
פשוט גועל נפש של יחס,ובנוסף אמא שלי כרגע צריכה לשלם לסלקום על עוד 22 צילצולים שהיא כבר שילמה עליהם!!
כרגע אני בבית אחרי 3 אינהלציות,מיכיוון שהמצב הנפשי שהמנהלת(דינה בן ששון)
גרמה לי להגיע אליו,עורר אצלי התקף אסטמה חריף!!
היא גרמה לאמא שלי עוגמת נפש גדולה מאד!!היא יושבת בבית ובוכה על איך זה שהיא מקבלת כזה יחס אחרי כ"כ הרבה שנים שהיא בסלקום!!
עלבון וכספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש גם לאמא שלי וגם לי,זיכוי על 22 צלצולים! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נועה-אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתך דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מעיין ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נועה פניות ציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה