פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר בחברת סלקום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה ומרכזי השירות הטלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מכשיר מסלקום מדגם 6280 נוקיה ומאז אני עוברת מסכת יסורים מתמשכת מול סלקום, התקלות במכשיר ידועות ומוכרות ואף נציג של עוסק מורשה מטעם סלקום אמר לי שחברת נוקיה החליפה את כל הדגמים של נוקיה 6280 בדגם המתקדם שלהם נוקיה 6288 מאחר ובדגם הקודם לפיו היו באגים.
למרות זאת חברת סלקום עצמה לא מאשרת את הטענות הנ"ל.
לאחר ביקור שבועי בסלקום לתיקון מכשיר ללא הצלחה הייתי יוצאת מהסניף כל פעם עם תירוץ אחר כגון:
מטען לא תקין-"החלפנו מטען" כמובן שאותה תקלה הייתי חוזרת כבר באותו יום ואז ביום חופש הבא שלי היייתי צריכה להגיע שוב לסניפי התיקונים של סלקום כמו כן גם הגיע אלי שליח תיקונים מספר פעמים והחזיר לי את המכשיר שוב בטענות שאין דבר לא תקין במכשיר או שהמטען שוב לא תקין או עוד מספר טענות דומות שכמובן הייתה הבעיה עצמה לא ניפתרת ושוב חוזרת באותו יום או למחרת וכך חוזר חלילה כבר במשך שנה וחצי מעבר שכך שיש לי מכשיר פגום אשר אני משלמת עליו סכום לא קטן יחסית למכשיר סלולרי בכל חודש גם השירות שקיבלתי בחברה במוקדים הסלולרים או הפרונטלים היה מכפיר כמו נציגות שהבטיחו לחזור אלי ולא חזרו כמו נציגות שהבטיחו לי בכל היקר להם שיחזור אלי מנהל ולא תיעדו דבר כמו מנהלים בשירות פרונטלי שאומרים לי להתנתק מהם ברגע שתגמר לי ההתחיבות כי פשוט לא איכפת להם אם אני אשאר והדוגמאות לא ניגמרות בזה יש עוד אינספור דוגמאות לשירות המחריד שקיבלתי.
הגעתי למצב שבו אני כבר מוצאת את עצמי מיואשת ונמנעת מלהשתמש בסלקום שלי לשיחות, וניתן לראות זאת בפירוש על גבי החשבוניות האחרונות שלי מאחר ובחצי שנה האחרונה החשבוניות שלי ירדו מסכומים של מעל 1000 ש"ח בחודש שסכומים של 400-500 ש"ח לחודש וזה רק בגלל שישנם אצלי חבילות שזוהי העלות החודשית שלהם עוד לפני שהתחלתי בכלל לבצע שימושים במכשיר.
לאחר כל זאת עדיין לא התיאשתי לחלוטין והגעתי לסניף סלקום בקניון חיפה לתיקון נוסף של המכשיר לאחר שיום לפני כן חזר אלי בשעה טובה מנהל אחרי שחיכיתי שבועים ואמר לי בפירוש שבמידה ואני אישית לא מגיעה למרכז תיקונים זה לא שווה כלום כי כמו שהוא הציג זאת בפני שצריך להיות שם בכדי להזיז משהו ושוב עקב כך מצאתי את עצמי בסלקום בלי אמונה אבל עם מעט תקווה שהפעם אני אצא משם עם מכשיר תקין, בתחילה נתקלתי בנציגה מקסימה אשר אכן התאמצה לאחר שהסברתי לה בקצרה את מה שעברתי בחברה ואכן הציתה בי ניצוץ תקווה לכך שאולי יש סיכוי שמישהו בחברת סלקום יתן קצת קצוץ על לקוחה ותיקה ונאמנה, המכשיר נכנס לתיקון עם הבטחה שבמידה ויש צורך המכשיר יוחלף לדגם התקין נוקיה 6288, כעבור שעה חזרתי לקחת את המכשיר מה"תיקון", כמובן ששוב המכשיר יצא משם ללא שום סימן לבדיקה כי אפילו דבר פשוט כמו פאנל אחורי מתפרק לא הוחלף אצלי ושוב הוסבר לי כי המטען השמיני שלי בשנה וחצי שאחרונות זה שקיבלתי רק לפני פחות מחודשיים שוב אינו תקין והוא הוחלף כרגע לא אמורה להיות שום בעיה עם המכשיר.
הסברתי לנציגה שאני לא מוכנה לקבל מכשיר פגום מתיקון ולחתום על כך וכי אני רוצה מנהל להתלונן על השירות שקיבלתי אגב אני חייבת לציין שהנציגה השניה כבר הייתה ממש לא נעימה ודיברה בצורה מאוד לא מקצועית אלי ולבן זוגי אשר היה איתי בכל התהליך הנ"ל לאחר שהנציגה הלכה לקרוא למנהל כמובן שהמנהל לא הסכים לצאת ושלח אותה אלינו עם פיתרון של שידרוג מכשיר ללא תוספת תשלום אבל עם התחייבות לעוד 24 חודשים מהיום אמרתי לנציגה שאין שום בעיה אבל אני עדיין רוצה מנהל ומאחר ואני רוצה להתלונן על השירות ושאם הייתי מקבלת את השירות שמגיע לי הייתי מתחייבת לעוד 3 שנים גם ויותר ולאחר פעם נוספת שקראה למנהל הואיל בטובו לצאת אלינו אותו מנהל משמרת סניף קניון חיפה אותו מנהל פנה אלינו ב"שלום אני מנהל פה, מה הבעיה?" צורה שוב לשירות שמקבלים בסלקום אם זאת הדוגמה של מנהלי מוקד לא פלא שכל השירות שלהם ניראה ככה. לאחר שיחה עם אותו מנהל אשר לא הובילה לשום מקום ביקשתי לדבר עם מנהל מעליו ככל הניראה היה ניראה לו מצחיק באותו רגע להגיד לי "תתקשרי ל*123 תבקשי שם מנהל שידבר איתך" בשלב זה אמרתי לו שאני לא מוכנה להשאר בחברה אשר לא מספקת לי שירות אני אקח את המכשיר ואסגור את השיחות דרכנו ואלך לחברה אחרת פשוט וברגע שתגמר לי התחייבות אני עוברת סופית לחברה אחרת למרות שמאז ויש לי סלולרי תמיד היה דרך סלקום כבר קרוב ל9 שנים ואף פעם לא חשבתי כלל להתנתק ומעבר לזאת בן זוגי אשר ברשות אביו ישנם 8 מכשירים נוספים בסוף ההתחייבות ינותקו גם כן אותו מנהל הסביר לי שזה לא מעניין אותו ופשוט התעלם מאיתנו.
במצב של יאוש מוחלט הבנתי שאף אחד לא יעזור לי פה וכדאי שאני אקח לפחות את מה שהציעו ניגשתי חזרה לנציגה לאחר שאותו נציגה לא הבינה איך לעדכן במחשב את המכשיר שביקשתי שהוא אותו דגם שהוצע לי עוד בתחילת כל הסיפור היום ואותו מנהל לא היה לוכן לעזור לה מאחר וזה היה קשור אלינו וגם לא היה מוכן לגשת לדבר איתנו הודיעה לנו הנציגה שלא ניתן לקבל את המכשיר נוקיה 6288 אלה רק דגמים זולים יותר בשלב זה הבנתי שמישהו כניראה מאוד לא מעוניין בלקוחה כמוני בחברה לקחתי את שמות הנציגים אשר טיפלו בי והלכתי משם עם מכשיר עדיין פגום שכרגע אני יושבת בביתי ושוב לאחר שרק יצאתי ממרכז תיקנים עם המכשיר חוזרת אותה בעיה ברגע זה ממש אני מתכוונת לעבור בשבוע הקרוב לחברה אחרת כי על שירות אני לא מוכנה להתפשר חבל רק שחברת סלקום לא מוכנה להבין דבר מאוד בסיסי כמו זה ומתנהגת בצורה הזאת ללקוחותיה כי היא לא מבינה ששירות טוב זה מה שמחזיק את הלקוח ולא אגורה יותר או אגורה פחות בזמן אוויר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מידי מהחברה מאחר והיא לא מסוגלת לספק את השירות שעליו משלמים לה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה