חוזה בלתי מובן שגרם לי נזק כספי אדיר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-21/10/07 פנה אלי טלפונית נציג חברת יורוקום בהצעה מפתה: לשדרג לי חינם את המכשיר הסלולרי שלי.
שמחתי מאד והסכמתי שיבוא לביתי. תוך זמן קצר הופיע נועם לוי ושכנע אותי להסכים להחלפה.
כאשר תמהתי איך זה כדאי להם לתת לי בחינם מכשיר משוכלל (דור 3.5), הסביר לי נועם כי מאחר ואני לקוח מכובד שמשלם כל חודש כמה מאות שקלים, כדאי להם לשמר אותי.
הסכמתי להצעה אחרת שבמקום חינם, אשלם 10 ש"ח בחודש תמורת דגם שמצא חן בעיני יותר.
נועם הוציא חוזה והחתים אותי על ערימות דפים הכתובים באותיות זעירות.
אודה על האמת, הייתי טיפש וקל מאד לפיתוי. לא הבנתי את כל ההשלכות שכמובן נועם לא טרח להסביר לי בשפה ברורה.
מה שקרה במציאות הוא כך: עבור המכשיר הישן המשכתי לשלם. ידעתי זאת, אך לא הוסבר לי בבהירות שלא אוכל להמשיך לקבל את ההנחה שקבלתי תמיד.
כעת אני משלם עבור המכשיר הקודם 79.90 ש"ח במקום 39.90.
עבור המכשיר החדש מנכים 52.90 ש"ח במקום 10 ש"ח. כל מאמצי להבין זאת עלו בתוהו על אף הסברים רבים שניסו לנפק לי והיו שונים כל פעם.
כמו כן נאמר לי ע"י הסוכן שאת 10 הש"ח אשלם רק במשך התקופה שנותרה לי לתשלום עבור הישן כלומר 13 חודשים בלבד. בפועל נפתחה לי תכנית חדשה למשך 36 חודשים (!) שכל תשלום בה הוא 52.90 ש"ח. כלומר, לסיכום כספי של העניין:
מכשיר חדש: במקום 10 * 13 אני משלם 52.90 * 36, דהיינו 1774.40 ש"ח יותר!
מכשיר ישן: במקום 39.90 * 13 אני משם 79.90 * 13, דהיינו 520 ש"ח יותר.
סה"כ: 1774.40 + 520 = 2294.4 ש"ח !!!
ברור שאם היה עולה על דעתי שכך יקרה - בחיים לא הייתי מסכים לעסקה כזו.
אני מבקש מחברת סלקום שיקחו ממני את המכשיר הזה, ושיחזירו לי את המכשיר הקודם עפ"י התנאים הקודמים.
אני מתחנן בפני חברת סלקום הגדולה: " גלו נדיבות כלפי, ועיזרו לי, האזרח הקטן, שממש נפלתי בפח".
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה החדשה וחזרה להסכם הקודם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|