פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול וחוסר איכפתיות של חברת סלקום ללקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד 530 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע סלידה מצורת הייחס אל לקוחותיכם,
כלקוח סלקום ואחד אשר בבעלותו יותר מ 2 מכשירים, רציתי לדעת ולהבין
למה ? למה תקופה ארוכה הנני משלם למעלה מ 1 ש"ח לשיחה ? וזאת כאשר קיימים מבצעים רבים בחברתכם אשר יוכלו להוזיל את החשבון החודשי בצורה
משמעותית ביותר (בין 200 ל 300 ש"ח בחודש ),למרות פרסומכם בראש חוצות ובכל המדיות הקיימות לא טרחתם לידעני זאת בחשבון החודשי אשר אותו אני פותח בכל חודש בחודשו...? אז כניראה שנוח וקל לתת ללקוח להמשיך לשלם
כמה שיותר בתעריף הגבוהה לאין שעור!!! פשוט יחס מזלזל ומשפיל אשר
מצריך מחשבה נוספת האם לעזוב את חב' סלקום אשר בה השתמשתי
אני ומשפחתי לאורך השנים?? האם מידע זה לכלל צרכני ישראל באשר הם ???
מיליונים הושקעו במדיות הפרסומיות השונות ... להדפיס מבצעי מסלולים חדשים על החשבונית בחשבון החודשי ,או לעדכן לקוח אשר מדבר סכומים בלתי מבוטלים בשינוי מסלול אשר יועיל לו ??
יעול לקוחותיכם ...זה בלתי אפשרי ?
אי לכך ובהתאם לזו רואה אני בזו דרשה מעמיקה לבדק בית בחברתכם!!!
ולשקול שוב בסלקום את המשפט המפורסם "בשבילנו הכוכב זה אתה" .

לטיפולכם המיידי

מוריס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה......מיידי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר, פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר גן עדן ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר גן עדן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה