פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מוחלטת מתלונת לקוח - ממש בושה!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני מקווה שאחר מייל זה, כן אקבל את תשובתו של נציג שכן איכפת לו מלקוח.
ב 19.2.08 נשלח מייל לחברה ו למחורת היום נשלח גם פקס למחלקת תלונות לקוחות.
כך שסלקום אינה יכולה לאמר שלא קיבלה את המסר.
איני מעוניין כרגע לכתוב את תלונתי , אך אם לא אקבל תשובה - אאלץ כן לפרסם ברבים את התלונה החריפה.
עברו כבר 6 ימים ומוזר מאוד כי החברה פשוט לא רוצה להכיר בתלונה.
ושירות מעין זה לא "חוויתי" 29 שנה , ממש בושה!!!!
כספי סוג הנזק :
חקירה לעומק הבעיה וזיכוי או פיצוי כספי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סלים בחודש מרץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה