|
|
|
|
|
|
התעלמות מוחלטת מתלונת לקוח - ממש בושה!!! |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אני מקווה שאחר מייל זה, כן אקבל את תשובתו של נציג שכן איכפת לו מלקוח.
ב 19.2.08 נשלח מייל לחברה ו למחורת היום נשלח גם פקס למחלקת תלונות לקוחות.
כך שסלקום אינה יכולה לאמר שלא קיבלה את המסר.
איני מעוניין כרגע לכתוב את תלונתי , אך אם לא אקבל תשובה - אאלץ כן לפרסם ברבים את התלונה החריפה.
עברו כבר 6 ימים ומוזר מאוד כי החברה פשוט לא רוצה להכיר בתלונה.
ושירות מעין זה לא "חוויתי" 29 שנה , ממש בושה!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
חקירה לעומק הבעיה וזיכוי או פיצוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראי פניות הציבור סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סלים בחודש מרץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור. |
תגובה: |
ראו תגובה |
פתרון: |
|
|
|