פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות ללא כיסוי, התעלמות, זלזול, ניצול, יחס בלתי הוגן, עוגמת נפש, עלבון ואכזבה!!!!!! נושא התלונה:
אוחנה בני שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אז הסיפור הוא כזה,
בדמצבר 2007 אני לקוח מאוד מרוצה ושבע רצון של חברת סלקום הגדולה עושה את טעות חיי ומעביר את כל משפחתי ואת העסק המשפחתי של אבי לחברת סלקום , דרך השכנוע שלי להעביר אותם לחברת סלקום מחברה אחרת הייתה בסיסמאות יפיפיות כגון "שירות כזה לא תקבלו מפלאפון ולא מאורנ'ג החברה הכי יציבה,"החברה הכי אמינה בישראל","החברה הכי זולה והוגנת בישראל" וכו' לאחר כל השכנועים הללו באמת משפחתי עברו לחברת סלקום אבל אז הכל התפוצץ לי בפנים ,
כשאני ישבתי מול הנציגה במרכז שירות חוצות המפרץ הבטיחו לי תכנית בה אני ואישתי בחבילת "עסק מנצח" כשהגיע החשבון התבדיתי וקיבלתי חשבון כפול ומשולש על סך 852 שקלים מה שלא אמור לקרות במידה ובאמת היו מכניסים אותי לתכנית אותה הבטיחו לי מראש בה התעריפים הרבה יותר זולים ונוחים,ומתאימים לשימוש שלי בסלולרי,
מכאן רק מתחילה הבעיה כשאני קיבלתי את החשבונית לידיי פניתי לנציגי השירות של סלקום בתאריך 4.2.2008 נציגה בשם הדס ענתה לי, הצגתי את הבעיה והבטיחה לי כי מטפלים בנושא עושים בירור מעמיק לנושא יחד עם נציגת השירות במרכז חוצות המפרץ, אני הייתי רגוע כי הנציגה אמרה והבטיחה כי תחזור אליי עם תשובה בנושא כשראיתי שאין תגובה לבעיה והנציגה לא חזרה אליי עם פתרון התקשרתי שוב בתאריך 7.2.2008 ל*123 ושוב ענתה לי נציגה בשם שירן אשר אמרה לי כי הנושא בטיפול ושהיא מצטערת שלא התקשרו לעדכן אותי פשוט הנציגה ממרכז שירות חוצות המפרץ "חולה" וכי היא תחזור אליי לבדוק מה הדס+ הנציגה ממרכז שירות חוצות המפרץ עשו על מנת לקדם את הנושא שלי, כאשר ראיתי כי גם שירן לא חזרה אלי התקשרתי שוב בתאריך 10.2.2008 ל *123 וענתה לי נציגה בשם מרינה אשר גם היא במילים יפות חירטטה אותי ואמרה כי הנושא בטיפול של כמה גורמים ציינתי בפניה כי שום גורם לא חזר אלי עם תשובה או את המעט שיכולים לעשות זה להתקשר ולומר שהנושא בטיפול אמרתי כי כבר פעם רביעית שאני מתקשר ולא חוזרים אליי לא הדס לא שירן ובטח לא הנציגה מחוצות המפרץ, כמובן שמרינה הבטיחה שוב וציינה כי היא עוקבת באופן אישי על הנעשה בנושא ותחזור אליי עם תשובה בבעיה שלי , בתאריך 17.2.2008 שוב לאחר שראיתי כי כבר אין מנוס מלהתקשר שוב ל *123 התקשרתי ושוב סיפרתי את כל הסיפור בעודי מציין את כלל הנציגים שעברתי בדרך על מנת לקבל תשובה מאוד פשוטה לבעיה שלי אז ב- 17.2.2008 ענתה לי נציגה בשם לירון וגם ציינה כי כל המהלך אינו תקין וכי היא מתנצלת מעומק ליבה על הסחבת בנושא וכי היא מבטיחה שתחזור אלי עם תשובות בנושא עוד היום כלשונה!! כשראיתי שזה לא קורה פניתי שוב ל *123 באותו תאריך(17.2.2008) ענה לי נציג בשם אבי אשר לו גם סיפרתי את כל הסיפור אמר כי הוא משאיר הודעה במערכת על כל הנושא ומעביר אותה הלאה,אמרתי לו שזה לא מספיק לי וכי אני רוצה לדבר עם נציג גבוה יותר בחברה אשר יבהיר לי את כל מה שקורה פה,
למחרת 18.2.2008 חוזרת אליי מנהלת לראשונה מאז הפעם הראשונה שפניתי לסלקום עם הבעיה המנהלת שמה עמליה הייתה מאוד אבל מאוד חמודה אמינה ורצינית עשתה עליי רושם כי הבעיה שלי עומדת בראש מעייניה וכי אני אקבל טיפול צמוד ואמין ממנה היא כמובן אמרה כי כל העניין עם כל הנציגות שמשכו אותי לדבריה הרבה זמן 14 ימים שבועיים!!! ייבדק ומי שלא עבד כראוי יטופל,
עמליה עשתה מעט בירורים וגם היא אמרה כי הנושא בטיפול ואמור להפתר מיידי אמרתי תודה רבה ושאני מחכה לתשובה עמליה אמרה כי היא נשארת עם היד על הדופק בנושא כמובן שלא קרה כלום ואף אחד לא חזר אליי לא עמליה ולא חלי הנציגה ממרכז שירות חוצות המפרץ פניתי שוב בתאריך 20.2.2008 ל *123 ענתה לי ענבל ציינתי שאין לי כוח לספר את כל הסיפור שוב ושאני מעוניין לדבר עם עמליה ענבל אמרה שהיא מפנה אליה את הבעיה והיא תחזור אליי עד שעה 11 למחרת אמרתי תודה וחיכיתי לא קרה!!!! היום 25.2.2008 פניתי שוב ל*123 ענה לי בחור בשם ארז, סיפרתי לו את הסיפור אמרתי לו שאני מעוניין לדבר עם אותה עמליה הרצינית והאמינה ארז אמר שהיא אינה זמינה ושהוא גם כן מצטער אבל הוא ישאיר הודעה, אמרתי שאין מצב מצב שאני מחכה ושאני רוצה תשובה עוד הים ארז ניסה גם להשיג את חלי הנציגה ממרכז שירות חוצות המפרץ ואמר לי שהיא "חולה" שוב אבל היא אמרה לו שהיא בבית ולא להפריע לה , התעקשתי לקבל תשובה עוד היום ארז אמר לי שאין מצב כולם ישנים בשעה 21:00 ושאין מי שייתן תשובה כעת ביקשתי לשמוע זאת ממנהל בכיר יותר מארז והוא העביר לי את לריסה סיפרתי ללריסה כי זה לא הגיוני שבן אדם מחכה שלושה שבועות לתשובה על בעיה כזו היא הצדיקה אותי ואמרה שמחר 26.2.2008 יחזור אלי מנהל עם תשובה ציינתי בפני לריסה כי אני כבר לא מאמין לאף אחד ולא נשמע לי הגיוני שמורחים אותי ככה וכי מחר אני עובר לאורנ'ג, כמובן שבמהלך כל הסיפור היפה הזה יש לציין כי מחכה לקוח לתשובה וגם אם אין עדיין תשובה מספיק שנציג אחד יחזור וירגיע את הלקוח שלא שכחו אותו ושהנושא שלו בטיפול דבר כזה לא קרה וחבל באמת שהתאכזבתי מאוד מסלקום, חברה כמו סלקום לא מכובד ולא יאה לשירות כזו הלו זו המשפחה הסלולרית הגדולה בישראל לא??? והכי חשוב יש לציין שמדובר בלקוח עסקי.
עלבון, בזבוז זמן, פגיעה כספית ניצול יחס לא הוגן אני יכול להמשיך הכל כתוב בתוכן התלונה סוג הנזק :
פיצוי כספי קודם כל על לקיחת כסף מעבר למה שהובטח ללקוח, טיפול בכל הנוגעים בדבר,שיפור השירות ללקוח ופיצוי על כל מה שנגרם לו בעקבות התקרית. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אוחנה בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור, סלקום.

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה