פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת תוכניות חדשות ללא רשות נושא התלונה:
תובה רים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הלכתי לת"ש על מנת להתלונן על סוכן D2D מטעם סלקום שמכר לי קמפיין אך התברר שהכל מרמה, הכניסו אותי למנהל אשר הציע לי תוכנית אשר תוזיל עלויות, אמרתי אני רוצה להתייעץ עם אח שלי כי הוא מבין בדברים האלו , ואמרתי בבירור שלו יעשו כלום ואני לו אחתום על כלום עד שאתייעץ איתו, עכשיו לאחר שדיברתי עם אח שלי אמר לי כי ההצעה שהם נתנו לי יקרה והציע לי שהוא ילך יחד איתי למפ"א,אבל אמר לילפני שנלך תתקשרי אליהם על מנת לוודות שאו הוסיפו את התוכנית כי הם עושים מרמות כאלו לציין(שאח שלי מתכנת מחשבים ועבד על המערכת של חברת פלאפון והוא מבין טוב טוב בנושא הזה), להפתעתי אחי אכן צדק הם הוסיפו את זה על דעת עצמם, ביקשתי מהם לבטל ואמרו לי שאין בעייה וביטלנו, אמרתי לאח שלי מה קרה ואמר לי להתקשר לאחר שבוע שזה היה 7 ימים לפני שהסייקל החדש יתחיל על מנת להיות בטוחה שביטלו ,ואכן עשיתי ולהפתעתי לא הסירו אותה, ביקשתי שוב שיימחקו אותה ואמרו שעשו, והמכה הייתה בתחילת הסייקל שאחי התקשר אליהם ואמרו לו שהוסיפו את התוכנית וכי לא נמצא קידוד שאני התקשרתי אליהם לבטל, אחי ביקש שיחת אחראי , ואחרית בשם סנדרה ממפ"א חיפה דיברה איתי ואמרה לי כי הייתי במפ"א ואמרתי כן להוסיף את התוכנית !!למרות שלא אמרתי כך כלל. וכי לא התקשרתי אליהם לבטל וכי לא קיים קידוד על כך, אם כן עם מי דיברת 3 פעמים!!! עכשיו אומרים לי התחייבות 3 שנים + עמלת יציאה!!!! פשוט מרמה
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב התנצלות, החזרת תוכניות ישנות, פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' תובה ריםבקשר לפנייתה ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה