פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה בעת פניה לקבלת מנהל להגשת תלונה על שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.02.08 בשעה 14:00 פניתי למוקד השירות העיסקי בבקשה לשינוי באחד מהמכשירים שברשותי. הנציגה ענתה בצורה חצופה ושאין ברצוני לפרט מעל דף זה ולאחר שביקשתי לשוחח עם מנהל המשיכה ואמרה שאינה מוכנה להעביר את פנייתי למנהל וניתקה את השיחה. המום ונרגש פניתי עוד כפעמיים בשתי שיחות שונות וביקשתי לשוחח עם מנהל כאשר בכל אחת מהשיחות הובטח לי כי מנהל ייצור עימי קשר בתוך שעה וחצי, מיותר לציין כי עד לרגע זה לא פנה אלי אף גורם מחברת סלקום. כמו כן בחיפוש באתר החברה לא קיים טלפון, פקס או כתובת למשלוח פנייה לתלונות הציבור. כלקוח עיסקי מזה עשר שנים אני נדהם מרמת הזילזול ושוקל לבטל את התקשרותי עם סלקום.
אבקש לחזור אלי בהקדם לטיפול בתלונתי.
עלבון סוג הנזק :
שיחה עם מנהל או נציג פניוות הציבור. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
לקוח טופל תגובה:
לקוח טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה