פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם בשל החלפת החבילה וטיפול לקיו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
1.שמי רמי לקוח שלכם מ תאריך 01/01/07
2. בתאריך ה 12/12/07 הגעתי למרכז השירות בבאר שבע לתיקון מכשיר הטלפון
הפקדתי את המכשיר ונאמר לי שזמן תיקון הטלפון יארך כ שעה וחצי ( רצוי לציין שהעסק שלי בנוי על הזמנות סולר בטלפון וכן תדרוך הנהג של המיכלית בטלפון)
3. לאחר המתנה של שעה וחצי ללא טלפון וללא יכולת לעבוד עדיין לא סיימו את תיקון המכשיר ותוך כדי המתנה של שלוש וחצי שעות שבהן הפסדתי עסקה של לקוח כי לא היה לי מכשיר טלפון יצא לבסוף המכשיר כשהוא לא מתוקן ואף שבור
4. בשלב זה איבדתי את הסבלנות השארתי את המכשיר ועזבתי את המכשיר
5. תוך כדי שאני יוצא את המתחם יצאה אליי אחת משירות הלקוחות וביקשה שאכנס כדי שהיא תבדוק את המקרה
6. לצערי הסכמתי לחזור ותוך כדי ההסבר החליק המכשיר מיידי ונפל על הרצפה
7. כאן התחלפו ההתנצלות של הפקידה והטיחה בי האשמות כאילו אני הפלתי את המכשיר וכבר לא רצו לטפל בי ואמרו שאני שברתי נהפכתי ממאשים לנאשם בגרימת חבלה למכשיר במכוון
8. בשלב זה עזבתי את המקום ונסתי לביתי והתקשרתי לשרות לקוחות וביקשתי שיינתקו אותי כי אני רוצה לעזוב את סלקום כמובן שאתם נוקטים בכל דרך אפשרית ולא חוקית בכדי לא לנתק ואז המשכתי ודרשתי להתנתק כי אתם לא מוכנים לתקן את המכשיר ואיך אוכל לדבר אם אין לי מכשיר נייד !!!!!!!!
הפקידה בשרות לקוחות לא הקשיבה ועשתה מה שרצתה
9. לאחר שדיברתי עם הנציגה והיא לא היסכימה לנתק אותי פניתי לסוכן שלי שממנו רכשתי את המכשירים וסיפרתי לו את שהתרחש וטענתי בפניו שכמו שהוא ניהל את ההתקשרות ביננו כך ידאג לנתק אותי בצורה המסודרת
10. הנציג ששמו ברק אמר לי להזמין שליח שיקח את המכשיר מהבית והוא ידאג לכל השאר הסברתי לו שבשירות אמרו לי שהם רוצים כסף בעבור השירות התיקון ושאני לא מוכן לשלם !!!!!!!
ברק אמר אל תדאג אתה לא תשלם ובאמת כך היה לקחו את המכשיר נתנו לי מכשיר חילופי ןהחזירו לי את המכשיר מתוקן ללא תשלום!!!!!!!!
11. לאחר חודש מתקשרת אליי נציגת סלקום ממחלקת הביטחון ושואלת אותי אם גנבו לי את הטלפון כי היא רואה עלייה חדה בסכום של החשבונית
אמרתי לה שלא נגנב לי הטלפון ושאלתי אותה מה הייתה החריגה ? היא אמרה שהיא לו יודעת והעבירה אותי לשרות הלקוחות
12. בשירות הלקוחות נאמר לי ששינו לי את החבילה שהייתה לי מ 3000 דקות ל300 דקות
13. לאחר דין ודברים עם כל מיני פקידות ומנהלים החלטתם לא לזכות אותי על הטעות וטענתם שהשינוי נעשה לפי בקשתי
14. בשלב זה ביטלתי את הוראת הקבע כדי שלא תגבו אותי יותר כסף וביקשתי שתקפיאו את החשבון עד לבירור בבית משפט
15. אתם לא נענים לבקשה לכן אני נאלץ לפנות לערכאות משפטיות שיקבעו את האמת לפי חוקי מדינת ישראל
שאלות שעדיין לא קיבלתי עליהם תשובות
1. מדוע הסכימו לתקן את המכשיר למרות שלא רצו
2. מדוע שינו את החבילה בטלפון ולא היסכימו לנתק אותי


עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חיים רמי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה