פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא לפי החוזה והמנעות מהחזרת כספים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
חתמתי עם סלקום על רכישת 5 מכשירים ו7 קווים. נקבעו מחירים מדויקים לכ דקת שיחה. סלקום העלו את המחיר ללא ידיעתי ובלי שאוכל להבחין בכך מייד עם תחילת החוזה. בחשבוניות הראשונות לא היה פירוט דקות ולא ניתן היה לבדוק עלות דקת שיחה. לאחר שנה וחצי טענתי שהעלויות שלי לא סבירות ובסלקום טענו שעלו על הטעות אולם לא שינו ולא זיכו. ביקשתי את החוזה להוכיח את ההסכם שלי וטענו שלא ייתכן שהחתימו אותי על מחיר כפי שטענתי ואיבדו את החוזה. כאשר פניתי אל העובדת שלהם לשעבר שהחתימה אותי על החוזה טענה שהחוזה סטנדרטי והחתימה רבים במחיר זה. עד היום לא קיבלתי זיכוי ומדובר על אלפי שקלים. רכשתי שלושה מכשירי דור שלישי בעלות של 16.4 ש"ח לחודש עבור אפשרות שימוש בדור שלישי. מסתבר ששכחו לאמר לי אף שהתיעצתי עם מנהל תא בשירות לקוחות שבאזור שלי אין תמיכה לדור שלישי ולכן עד היום אני משלם עבור דור שלישי ולא מקבל שירות מאחר ולא קיים. במשך חודשים אני מתלונן ומזלזלים בי ולא מתייחסים. אילו לא היו לי התחייבויות אליהם הייתי עוזב אותם מזמן. יש לי מכשירים בפלאפון והיחס שם הרבה יותר טוב. פניתי אל מנהל בכיר בשם יעקוב שטרוזמן והוא שיקר לי ואמר שלא החתימו אותי על החוזה שטענתי ולא ניתן לאתר את העובדת שלהם שפרשה. דרך מרכזיית סלקום איתרתי אותה תוך חמש דקות והיא טענה שיש חוזה ואני צודק. החשבוניות של סלקום הגיעו אלי במשך חודשים ב 20 לחודש כל חודש לאחר מועד הזיכוי במע"מ וכיום אני מתעקש לקבל את החשבונית באינטרנט כדי לא להפסיד את המע"מ . החיוב מבוצע ב16 לכל חודש ואם החיוב חוזר ומשלמים אותו יום או יומיים לאחר מכן מחייבים אותי בכ 70 ש"ח עבור יומיים איחור וזאת כאשר לא שלחו את החשבונית. אסור לעבוד עם חברה שנותנת שירות כזה ולא לחינם פורסם שבחודשיים האחרונים עזבו 8000 לקוחות לטובת חברות אחרות. משה
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר זר-אביב בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה