פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קורעים תצורה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך ינוואר יצרתי קשר עם כל חברות הסלולר לקבלת הצעת מחיר ל 3 מכשירים ובנהם סלקום שאיתם אני עובד מזה 3 שנים ב23/1/08 יצרתי שוב קשר עם סלקום ואמרתי להם חבל שלא שלחו נציג מטעמם כי עד השעה 4 בצהרים תיסגר העסקה עם הזול ביותר.
כצפוי הגיע סוכן בתוך כשעה והתחיל לבלבל תסכל ביקשתי כי יגיע למחיר כי חבל על הזמן
לאחר שהרים מס" טלפונים קיבל אישור לעסקה שנראית לי ולכן הסכמתי
מייד כשהוציא את הניירת שאלתי מי אתא והבחור השיב יורוקום סלקום זה אותו דבר וביצעתי שידרוג
לאחר כשבועים לערך יצרו איתי קשר סלקום כי מה שהציע הסוכן בלתי אפשרי בטענה כי 22/1/08 ההוראת קבע חזרה אך יש להם תוכניות טובות יותר עבורי
כמובן שסירבתי פשוט ההצעות החדשות לא מתקרבות להצעה של פלאפון ואורנז ומה לתוכניות החדשות שסלקום מציע זה בסדר שהוראת קבע חוזרת.וחוץ מזה בזמן השידרוג ידעתם שחזרה ההוראת קבע יכולתם לפחות לומר לי ליישר קו ואם הייתם גובים בזמן שביקשתי ואישרתם זה לא היה קורה
לאחר משא ומתן של כחודש נאמר לי בסלקום זה מה יש וכדי לצאת מאיתנו יש לך כנס של 10000 בערך

כספי סוג הנזק :
להתנתק מסלקום בתאריך שסוכם ב06/2005 ללא כל קנס ולהחזיר את המכשירים החדשים ששודרגו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר ביטון בחודש מרץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה