פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת 3 ש"ח פר לקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בסכום כרטיס הטוקמן ישנה עמלה שעולה בסביבות 8 ש"ח , לפני סיום הכרטיס כשזה מגיע ל3 ש"ח אין החברה מאפשרת להתקשר , זו גניבה לאור יום, מצדי תנתקו אותי באמצע שיחה אבל 3 ש"ח פה ו3 בפעם הבאה ואם עוברים חברה אז בכלל שלום ביבי זהו סכום שנלקח מכל לקוח האם אין סטופ לעשיקת הלקוחות???
כספי סוג הנזק :
הפסקת עצירת ה-3 שח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה