|
|
|
|
|
|
גניבת 3 ש"ח פר לקוח |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסכום כרטיס הטוקמן ישנה עמלה שעולה בסביבות 8 ש"ח , לפני סיום הכרטיס כשזה מגיע ל3 ש"ח אין החברה מאפשרת להתקשר , זו גניבה לאור יום, מצדי תנתקו אותי באמצע שיחה אבל 3 ש"ח פה ו3 בפעם הבאה ואם עוברים חברה אז בכלל שלום ביבי זהו סכום שנלקח מכל לקוח האם אין סטופ לעשיקת הלקוחות???
|
כספי |
סוג הנזק : |
הפסקת עצירת ה-3 שח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלינור אחראית פניות הצ |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|